Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Procedura de reclamaţii

Această Procedură de reclamaţii (denumită în continuare „procedura de reclamaţii”) reglementează modul și condițiile pentru reclamații privind defectele produselor achiziționate prin intermediul magazinului online robotworld.ro de la compania noastră:

ROBOT WORLD s. r. o., cu sediul Běloveská 944, 547 01 Náchod, Republica Cehă
Nr de înregistrare comercială: 49813366
CUI TVA: CZ49813366
înregistrată la Registrul comercial pe lângă Tribunalul regional din Hradec Králové, Secțiunea C, depunerea cu nr 4987                    
numărul de telefon: 031 22 97 010
email: [email protected]
 
1.       Pentru ce defecte ale produselor răspundem?

     1.1. În calitate de vânzător, răspundem pentru livrarea bunurilor comandate și pentru ca bunurile să nu fie defecte. Aceasta înseamnă că mărfurile la primire, sunt în special:

      - au proprietăți negociate între noi, pe care le descriem sau la care vă puteţi aştepta cu privire la natura bunurilor și pe baza reclamei;

      -  în cantitate, măsură sau greutate corespunzătoare

      - respectă cerințele legale;

      - sunt potrivite pentru scopul pe care îl specificăm sau pentru care sunt utilizate de obicei bunurile cumpărate;

      -  corespunde calității, stabilite între noi și, după caz, calității stabilite prin legislația aplicabilă și eficientă pentru tipul de produse în cauză; și

      - fără probleme legale, adică nu există drepturi de proprietate ale unei terțe părți asupra produselor, iar produsele sunt însoţite de documente necesare pentru utilizarea lor corectă.

De asemenea, ne asigurăm că aceste defecte nu apar în perioada de garanție. Nu oferim nicio garanție de calitate peste perioada legală de garanție pentru consumatori.

    1.2. Diferența de nuanțe de culoare în realitate și cea de pe dispozitivele de afișare electronice nu poate fi considerată un defect al mărfii. Dacă produsele nu corespund așteptărilor D-voastră aveți dreptul să vă retrageți din contract în termen de 14 zile de la primirea produselor, în conformitate cu articolul 6 din Termenii și condițiile generale.

    1.3. În cazul în care defectul produsului devine evident în termen de șase luni de la primire, mărfurile sunt considerate ca fiind defecte în momentul primirii.

2.      Care este perioada de garanție??

     2.1. Pentru produsele neutilizate, perioada de garanție este de douăzeci și patru de luni de la primirea produselor, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă mai lungă de garanție pe interfața web, în documentele care însoțesc mărfurile sau în reclamă.

Perioada de garanție pentru produsele folosite este de doisprezece luni de la primirea produselor.

    2.2. În cazul în care bunurile vor fi înlocuite cu produse noi sau reparate prin înlocuirea pieselor nu au o perioadă de garanție nouă. Într-un astfel de caz, însă, perioada de garanție este prelungită cu perioada în care nu ați putut folosi mărfurile din cauza defectului, respectiv perioada în care mărfurile sunt în reparație.

3.       Ce drepturi aveţi la reclamarea unei probleme sesizate?

    3.1. În conformitate cu dispozițiile de mai sus, aveți următoarele drepturi

a)        Completarea a ceea ce lipseşte

Dacă vă livrăm produsele într-o cantitate mai mică decât cea comandată sau dacă vă livrăm produse incomplete, aveți dreptul de a vi se suplimenta ceea ce lipsește.

b)        Reducere la prețul de achiziție

Dacă a existat un defect la momentul primirii produselor sau defectul s-a produs în perioada de garanție, puteți solicita întotdeauna o reducere rezonabilă a prețului de achiziție.

c)        Înlocuirea bunurilor sau a unor părți defecte ale produselor

Puteți solicita întotdeauna înlocuirea produselor sau a unor părți defecte din produse, cu excepția cazului în care acest lucru este disproporționat de natura defectului (adică, mai ales dacă reparația imediată a produsului nu este posibilă) și cu excepția cazului în care nu este vorba de o încălcare a contractului de achiziţie.

Nu aveți dreptul de a schimba produsele dacă numai o parte din produs este defectă. Dacă în timpul procedurii de reclamație concluzionăm că numai o parte din bunuri este defectă, vom înlocui acea parte.

Nu puteți solicita înlocuirea bunurilor utilizate sau vândute la un preț mai mic. În schimb, puteți solicita o reducere la prețul de achiziție.

d)        Repararea bunurilor

Dacă bunurile pot fi reparate, aveți dreptul de a elimina defectul gratuit. Dacă în timpul procedurii de reclamație se dovedește că nu putem repara bunurile, vă vom informa imediat și puteți alege o altă modalitate de soluționare a reclamației.

e)        Returnarea banilor (retragere din contract)

Puteți solicita returnarea banilor numai dacă:

    -   se livrează un articol defect sau incomplet iar asta constituie o încălcare semnificativă a contractului din partea noastră; sau

    - nu putem elimina defectul pentru care nu puteți folosi în mod corespunzător produsele sau nu suntem în măsură să înlocuim produsele cu acest defect (de exemplu, produsele nu mai sunt fabricate); sau

    - nu puteți folosi în mod corespunzător produsele din cauza repariției unui defect după reparare (apariția aceluiași defect după cel puțin două reparații anterioare); sau

    - mai multe defecte apar pe produse (apar concomitent cel puțin trei defecte, fiecare împiedicând utilizarea corectă a produselor); sau

    - nu vom respecta termenul pentru rezolvarea reclamaţiei/nu vom efectua repararaţia în termen de 30 zile de la data de la data primirii reclamaţiei

    3.3. Condiția pentru schimbul de produse sau returnarea banilor (retragerea din contract) este aceea de a returna produsul în starea în care l-ați primit. Excepția este când:

a)    starea s-a schimbat ca urmare a unei inspecții pentru a determina defectul articolului;

b)    aţi folosit produsul înainte de a descoperi defectul;

c)    nu ați deteriorat mărfurile Dvs returnândule într-o stare deteriorată prin actele sau omisiunile dvs. ci alte terte parți

d)   ați vândut, utilizat sau modificat articolul în uz normal înainte de a descoperi defectul; dacă acest lucru se face doar parțial, ne veți returna ceea ce puteți returna și ne veți acorda o rambursare în măsura în care ați beneficiat de utilizarea lucrului.

4.       Când nu poate fi recunoscută o reclamaţie?

    4.1. Reclamaţia nu poate fi recunoscută dacă:

     - știați despre defect înainte de preluarea produsului;

      - aţi provocat singuri defectul; sau

      - perioada de garanție a expirat.

    4.2.  Garanţia şi drepturile din reclamaţii nu se referă la:

      - uzura produselor cauzată de utilizarea lor normală (reducerea capacității bateriilor și a acumulatoarelor este considerată și uzură);

      - defectele articolului utilizat corespunzând nivelului de utilizare sau uzurii pe care produsele au avut-o la momentul preluării acestora;

      - produsele vândute la un preț mai mic - numai în caz de defect pentru care s-a convenit prețul mai mic; sau

      - articolele, dacă acest lucru se datorează naturii lor (în special articolele care, prin natura lor, nu pot rezista pe întreaga durată a perioadei de garanție).

5.       Cum se procedează în caz de reclamaţie?

    5.1. Reclamați fără întârziere nejustificată în caz de defect.

    5.2. Dispozitivul pentru reclamație trebuie trimis curățat și fără murdărie, în caz contrar dispozitivul pentru reclamație nu poate fi acceptat din motive de igienă și vă va fi trimis înapoi.

    5.3. Procedură recomandată pentru reclamații:

      - ne puteți informa în prealabil despre reclamație prin telefon, e-mail sau în scris;

      - în același timp, este indicat să ne informați despre modul ales de rezolvare a reclamaţie, adică dacă în conformitate cu prezenta Procedură de reclamații sunteţi interesat să vă completăm ceea ce lipsește, să vă facem o reducere la prețul de achiziție, să schimbăm produsele sau piesele defecte, să le reparăm, să vă returnăm banii sau alte drepturi în conformitate cu prezenta procedură de reclamații și Codul Civil;

      - produsele reclamate vă rugăm să le trimiteţi împreună cu reclamația recunoscută (nu acceptăm coletele ramburs) la adresa sediului sau a unității, recomandăm să se împacheteze produsele în ambalaje adecvate, pentru a nu se deteriora sau distruge;

      - pentru a facilita procedura, este indicat să atașați produselor un document fiscal - o factură, dacă este cazul, sau un alt document care dovedește achiziționarea mărfii, împreună cu o descriere a defectului și o propunere privind modul de soluționare a reclamației.

Nerespectarea paşilor menționaţi mai sus sau neprezentarea unuia dintre documentele de mai sus nu împiedică rezolvarea pozitivă a reclamaţiei în condițiile legale.

    5.4. Momentul depunerii unei reclamații este momentul în care am fost anunțați despre apariția defectului și ne-am exercitat dreptul de răspundere pentru defectele articolului vândut.

    5.5. De reclamaţia livrată (primită) ne ocupăm imediat, în cazuri complexe, în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include un timp rezonabil, în funcție de tipul de produs sau serviciu necesar pentru evaluarea expertă a defectului. Reclamațiile, inclusiv eventualele înlăturari ale defectelor, vor fi soluționate fără întârziere, în termen de 30 de zile de la data solicitării, cu excepția cazului în care nu stabilim de comun acord o perioadă mai lungă.

    5.6. Dacă alegeți un drept care nu vi se poate acorda din motive obiective (în special în cazul unor defecte iremediabile sau în cazul înlocuirii produselor care nu este posibilă), vă vom contacta imediat. În acest caz, puteți alege un alt drept în conformitate cu prezenta procedură de reclamație.

    5.7. Când trimiteți o reclamație, vom emite o confirmare în scris despre dreptul aplicat, care este conținutul reclamației și ce metodă de rezolvare a reclamației v-aţi ales. În continuare (după soluționarea reclamației) vom emite o confirmare a datei și a modului de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și durata acesteia, sau o justificare scrisă pentru respingerea reclamației

    5.8. În conformitate cu Codul Civil, aveți dreptul la rambursarea costurilor suportate pentru trimiterea reclamaţiei. Vă rugăm să rețineți că dreptul la rambursarea acestor costuri trebuie să fie exercitat în termen de o lună după expirarea perioadei în care trebuie rezolvată reparaţia defectului.

Această procedură de reclamații este valabilă și eficientă din 5. 3. 2018.

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul