Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Retragere din contractul de achiziție

Dacă doriți să vă retrageți din contractul de cumpărare, în termen legal de 14 zilevă rugăm să ne contactați și completați acest Formular de retragere din contractul de cumpărare.

Modalitatea de returnare a produselor:

1)   Trebuie să completați Formularul de retragere din contractul de cumpărare. Va rugăm completați toate câmpurile din formular. Cu cât vom primi informații mai detaliate, cu atât mai bine vom putea gestiona cererea dvs.

2)   Tipăriți formularul de retragere din contract completat sau trimiteți-l pe adresa de e-mail [email protected].

3)   Împachetați produsul cu atenție pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Includeți formularul de retragere din contract și o copie a facturii/bonului.

4)   Trimiteți produsele/roboții la adresa:

Packeta Romania s.r.l.
Shop ID - 93423564 (obligatoriu)
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

5)   Linia noastră de relatii clienti o sa vă ofere cu plăcere informații legate de status-ul procesării returului dvs.

Întrebări frecvente

Cum vă puteți retrage din contract?

În calitate de consumator vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la data primirii comenzii fără a specifica motivul; dacă livrarea este împărțită în mai multe părți, de la data primirii ultimei livrări. Pentru a vă retrage din contractul de achiziţie trebuie să ne trimiteți notificarea la adresa noastră de livrare împreună cu produsele sau prin e-mail și să ne trimiteți imediat produsele la adresa noastră de retur. Formularul poate fi utilizat pentru a vă retrage din contract.

Bunurile returnate nu trebuie să prezinte semne de utilizare și trebuie returnate în ambalaj original și complet, inclusiv accesorii și cutie. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a percepe o parte din daunele din prețul de achiziție al produsului.

Posibilitatea de returnare extinsă

Ca un serviciu extra peste posibilitatea normală, oferim posibilitatea de returnare extinsă (de exemplu, în perioada Crăciunului în cazul achiziționării unui cadou nepotrivit). Perioada limită până la care puteți returna produsele este întotdeauna menționată in cadrul promoției lângă produs, în coș și apoi pe factură. Condiția este ca această opțiune să fie bifată in procesul de achiziționare a produsului din coș sau de pe pagina produsului. Ambalajul produsului poate fi deschis, dar nedeteriorat. Produsul nu trebuie să prezinte urme de utilizare. În caz contrar, această opțiune de returnare extinsă nu se aplică unui astfel de produs.

Care sunt consecințele retragerii din contract?

Prin retragerea din contract, contractul este anulat de la început și este considerat ca nefiind încheiat.

Dacă vi s-a oferit un cadou împreună cu produsele comandate cu acordul dumneavoastră, contractul pentru cadou încetează la retragerea din contract. Vă rugăm să ne trimiteti cadoul împreună cu produsele returnate.

Cum ne returnați produsele?

Sunteți obligaţi să ne returnați produsele în termen de 14 zile de la retragerea din contract la adresa noastră de livrare. Nu trimiteți produsele cu plata transport ramburs, nu suntem obligați să le preluăm în acest mod.

Trimiteți produsele/roboții la adresa:

Packeta Romania s.r.l.
Shop ID - 93423564
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

La produsele returnate vă rugăm să adugaţi următoarele:

-      copie chitanţă şi factură (daca au fost emise) sau un alt document care să confirme achiziţia produselor;

-      declarație în scris privind retragere din contract (formularul) și metoda de restituire a banilor.

Netrimiterea oricărui documentele de mai sus nu împiedică rezilierea contractului în conformitate cu condițiile legale.

Când vă primiți banii înapoi?

Banii vă vor fi returnaţi în termen de 14 zile de la data retragerii din contract. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem obligați să vă restituim suma înainte de a ne returna produsele sau de a dovedi că le-aţi returnat.

Vă vom returna banii în același mod în care le-am primit (cu excepția cazului în care nu ne specificaţi altfel în termen de 10 zile de la retragerea din contractul de cumpărare nu veți mai suporta alte costuri suplimentare) sau în modul în care doriți.

Costurile de returnare a produselor la adresa noastră sunt suportate de dumneavoastră.

Ce se întâmplă dacă bunurile returnate sunt deteriorate?

La expediere, împachetați mărfurile într-un ambalaj adecvat pentru a preveni deteriorarea sau distrugerea lor.

Dacă se constată că ați returnat produse deteriorate, uzate, murdare sau parțial utilizate, sunteți responsabil pentru această depreciere a valorii produselor și poate fi dedus o parte din valoarea produsului din prețul de achiziție.

Când ne putem retrage noi din contractul de achiziţie?

Ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract în următoarele cazuri:

-      nu am încasat de la D-voastră prețul de achiziție la data scadentă sau nu ați preluat comanda;

-      dacă din motive obiective produsele (în principal, deoarece produsele nu mai sunt fabricate, furnizorul a încetat să livreze în Republica Cehă etc.) nu mai pot fi livrarea în condiții inițiale;

-      împlinirea obiectivului devine imposibilă sau ilegală;

În cazul, în care se întâmplă oricare dintre cele menţionate mai sus, vă vom informa imediat cu privire la retragerea noastră.

Dacă ați achitat integral sau parțial prețul de achiziție, vă vom rambursa suma primită în 14 zile de la retragerea din contract, prin transfer bancar în contul pe care îl specificaţi în acest scop sau de pe care ați efectuat plata.

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul