Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Service

Robotul nu funcționează așa cum ar trebui, dar a trecut perioada de garanție? Te ajutăm cu plăcere în privința reparațiilor.
Reparăm - aspiratoare robot, mopuri robot, aparate de curățat geamuri, aspiratoare pentru piscină, mașini robot de tuns iarba și multe altele.
Oferim service pentru următoarele mărci de aspiratoare robot, mopuri robot, mașini robot de tuns iarba, aspiratoare pentru piscină, aparate de curățat geamuri și alte tipuri de roboți:

Aspiratoare robot:

iRobot Roomba / Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy, Hoover, Rowenta, Roidmi.

servis robotických vysavačů

Aspiratoare pentru piscină:

servis automatických bazénových vysavačů

Facem servis pentru aparate de curățat piscine semiautomate și automate ale mărcilor Dolphin, Zodiac și Aquabot.

Marca Aquabot - servisăm numai produsele achiziționate de pe site-urile noastre web din Republica Cehă, SK, DE, RO, PL.

Aparate de curățat geamuri:

servis robotických čističů na okna

Facem servis pentru aparate robotizate de curățare geamuri Hobot și Symbo Weebot.

Aspiratoare antibacteriene:

servis raycop

Facem servis pentru aspiratoare antibacteriene Raycop.

Mașini robot de tuns iarba:

servis robotických sekaček

Facem servis pentru mașini de tuns iarba robotizate Robomow și Gardena.

Pentru mai multe informații sau pentru a comanda service-ul, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 031 22 97 010 sau să ne scrieți la adresa de e-mail [email protected].

Preț service

În cazul în care nu sunteți multumit de prețul pentru repararea robotului, taxa pentru acoperirea diagnosticului este plătită conform tabelului următor:

Preț de robdiagnostic
Aspiratoare robot         200,00 Lei
Aspiratoare pentru piscină         400,00 Lei
Mașini robot de tuns iarba         400,00 Lei
Drone         180,00 Lei

Aparatul pentru service trebuie trimis curățat și fără murdărie, în caz contrar, aparatul nu poate fi acceptat pentru service din motive de igienă și vă va fi trimis înapoi.

Pentru reparația de service finalizată se percepe o taxă de transport conform listei de prețuri curente a transportatorului. Vă vom informa în prealabil despre prețul pentru transport și service.

Cum funcționează?

Aici veți găsi un scurt ghid despre modul în care trebuie să procedați. În cazul în care aveți nelămuriri sau întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați telefonic la numărul nostru de relații clienți 031 22 97 010 sau la adresa noastră de e-mail [email protected].

1)   Completați fișa de service. În câmpul Descriere defecțiune, vă rugăm să descrieți defectul cât mai detaliat și corect. Cu cât informațiile primite sunt mai detaliate, cu atât o să ne fie mai ușor să soluționăm cererea dvs.

2)   Printați fișa de service completată.

3)   Împachetați produsul cu atenție pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Includeți fișa de service completată.

4)   Vă rugăm să trimiteți pachetul la adresa:

Packeta Romania s.r.l.
Shop ID - 93423564 (obligatoriu)
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

5)    De îndată ce s-a întocmit diagnoza defectelor, o să primiți o ofertă la adresa dvs. de e-mail. După aprobarea dvs. produsul va fi reparat.

Notă: Diagnoza defectelor se efectuează în termen de 14-20 de zile, în funcție de capacitatea centrului de service.

6)   Colegii noștri de la departamentul de relații clienti sunt bucuroși să vă ofere informații despre status-ul cererii dvs. de service (telefon 031 22 97 010).

Întrebări frecvente

Cum pot comanda o reparație a robotului?
Contactează-ne la numărul de telefon 031 22 97 010 sau prin e-mail [email protected]. Colegii noștri îți vor oferi mai multe informații.
Următorul pas este completarea fișei pentru service.
 
În cât timp se efectuează diagnosticarea robotului si mi se transmite oferta de preț?
Depinde de cât de aglomerat este centrul de service. În principiu, durează 2-3 săptămâni pentru a primi o ofertă de preț pentru service.
În sezonul aspiratoarelor pentru piscină, este posibil să dureze mai mult, aproximativ 3-5 săptămâni pentru a primi ofera de preț pentru service.
 
Trebuie să trimit produsul în ambalajul său original?
Nu este necesar, însă dacă aveți ambalajul original la îndemână, acesta va ajuta la protejarea produsului în timpul transportului. Vă rugăm să împachetați produsul cu atenție pentru a nu se deteriora pe durata transportului.
 
Ce se întâmplă dacă doar accesoriile sunt defecte, ar trebui să trimit și produsul principal?
Da, atunci când trimiteți accesorii către service, vă recomandăm să trimiteți și produsul principal (este posibil ca defectul să nu fie detectat în lipsa acestuia).
 
Cum o să îmi fie livrat produsul reparat?
Produsul va fi livrat prin curier la adresa specificată de dumneavoastră.
 
Cât costă livrarea unui robot, înapoi la adresa mea?
Costul de livrare prin firma de curierat este 20 Lei. 
 
Ce se întâmplă dacă refuz oferta de preț pentru service?
Dacă oferta de preț pentru repararea produsului vi se pare a fi inadecvată sau prea mare, puteți refuza repararea produsului. În acest caz, se va percepe taxa pentru diagnosticare.
 
Ce se întâmplă dacă nu iau robotul înapoi?
După 2 luni, veți primi o cerere de ridicare. Dacă nu ridicați produsul în termen de 6 luni, de la finalizarea service-ului, produsul va ramâne în proprietatea companiei noastre. Acesta va fi vândut ca și produs second-hand sau casat.

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul