Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal |

Reclamații

Încercăm să cumpărăm produse de calitate de la furnizori verificați. Dacă produsul nu funcționează, vă oferim reparații, înlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului.

Reclamațiile sunt procesate conform Procedurii de reclamații.

Dacă doriți să vă retrageți din contractul de cumpărare, în termen de 14 zilevă rugăm să ne contactați și completați acest Formular de retragere din contractul de cumpărare.

Modalitatea de returnare a produselor:

Prin firma de curierat

1)   Trebuie să completați Formularul pentru reclamații. În câmpul Descriere defecțiune, vă rugăm să descrieți defectul cât mai exact și detaliat. Cu cât vom primi informații mai detaliate, cu atât mai bine vom putea gestiona cererea dvs.

2)   Tipăriți formularul de reclamații completat sau trimiteți-l pe adresa de e-mail info@robotworld.ro.

3)   Împachetați produsul cu atenție pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Includeți Formularul pentru reclamații și o copie a facturii/bonului.

4)   Trimiteți produsele/roboții la adresa:

Coletăria.ro
Shop ID - 93423564
Drumul Osiei 53–55,
062395 București
Romania
 

5)   Linia noastră de relatii clienti o sa vă ofere cu plăcere informații legate de status-ul procesării returului dvs.

Întrebări frecvente

Cât durează procesarea unei reclamații?

În cazul consumatorului, avem  un termen de 30 de zile pentru procesarea reclamației. Acest termen este valabil dacă avem de la dvs. toate documentele necesare. Dar de obicei,  rezolvăm reclamațiile mult mai devreme.

În cazul unei reclamații a cumpărătorului care nu este consumator (pe documentul de vânzare este menționat număr de identificare), suntem obligați să soluționăm reclamația într-un termen rezonabil sau de comun acord

De ce documente am nevoie pentru a soluționa o reclamație?

Aveți nevoie doar de o copie după dovada de cumpărare a produsului.

Dacă veți trimite produsele prin poștă, vă rugăm să descrieți cât mai exact posibil defectul produsului reclamat. Pentru completare mai ușoară puteți utiliza Protocol de reclamație.

Trebuie să aduc produsul în ambalajul său original?

Nu trebuie, ambalajul nu face parte din procedura de reclamație. Cu toate acestea, dacă aveți ambalajul original, acesta va ajuta la protejarea produsului în timpul expedierii.

Dacă expediați produsul prin poștă, vă rugăm să îl împachetați întotdeauna cu atenție pentru a evita deteriorarea produsului în timpul expedierii.

Trebuie să furnizez accesorii cu produsul reclamat?

Da, furnizați produsul cu accesorii. Uneori, defecțiunea poate fi cauzată de accesoriu, iar service-ul autorizat va solicita livrarea acestuia. Acest lucru ar prelungi inutil timpul de reparație al produsului.

Ce se întâmplă dacă doar accesoriile sunt defecte, ar trebui să furnizez și produsul principal?

Da, atunci când reclamați accesoriile, vă recomandăm să livrați și produsul principal (defectul poate să nu apară).

Cum îmi vor fi livrate produsele reparate?

Putem livra produsul direct la adresa specificată.

Unde pot afla în ce stadiu este reclamația mea?

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Poate altcineva să preia reclamația soluționată?

Da, este posibil. Persoana autorizată trebuie să aibă originalul protocolului de reclamație sau un SMS în telefonul său mobil în care vă informăm că reclamația a fost soluționată.

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul