Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Rowenta RR7675WH X-Plorer Serie 75 Animal

Întrebări pentru Aspirator robot și mop 2in1 Rowenta RR7675WH X-Plorer Serie 75 Animal

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Bollea Alex 3. 11. 2025

    Defectiune

    La X-plorer 75s primesc mesajul Sezorul laser este blocat sau agățat în ceva, va rog controlați-l. Nu știu la ce senzor se referă pentru ca le-am șters cu o lavetă moale pe toate. Ce e de făcut?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 3. 11. 2025

      Bună ziua,

      Mesajul primit se referă la senzorul laser LIDAR, aflat în partea superioară a robotului – este cel rotund.

      Dacă ați curățat deja acest senzor cu o lavetă moale, iar mesajul de eroare persistă, vă recomandăm să duceți robotul într-un centru de service autorizat pentru o verificare amănunțită.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Radu Mosor 20. 9. 2025

    Rowenta serie 75 S+

    După aspirare a intrat la descărcat sac , iar pe urmă s-a stins și de atunci nu se mai aprinde. Ce e de făcut? Mulțumesc

    • Francisc Specialist 22. 9. 2025

      Bună ziua,

      Din descriere, situația indică o posibilă defecțiune tehnică. Vă recomandăm să trimiteți produsul în service pentru o verificare detaliată.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Carmen 8. 9. 2025

    Rowenta x-plorer serie 75 s

    Eroare la pompa de apa?

    • Francisc Specialist 8. 9. 2025

      Bună ziua,

      Eroarea la pompa de apă poate apărea atunci când rezervorul nu este umplut corect, filtrul este înfundat sau există aer pe circuit. Vă recomandăm să verificați aceste aspecte și, dacă problema persistă, să apelați la service autorizat.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Carmen 5. 9. 2025

    Rowenta x-plorer serie 75 s

    Ce inseamna eroare la ventilatorul de asteptare si de ce robotul nu spala doar aspira

    • Francisc Specialist 5. 9. 2025

      Bună ziua,

      Eroarea la ventilator indică o posibilă problemă de flux de aer (filtru colmatat sau defecțiune) – vă recomandăm să curățați filtrul și compartimentul. Funcția de spălare se activează doar cu rezervorul de apă și mopul montate; altfel robotul doar aspiră.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Vihocenco Natasa 25. 7. 2025

    rowenta x-plorer s75 s95

    Buna ziua, oare de ce robotul meu X-plorer S 75& S 95 sta dezactivat desi l-am resetat, am instalat din nou aplicatia, nu merge pornit de la buton ,baterie are ii incarcat si nu are nici harta si cum vad eu reteaua wifi de 2.5 hz, poate ii de aici. ii trecut de 2 ani, garantie extinsa nu am ,exact al o luna de cand a expirat nu mai merge. Multumesc.

    • Francisc Specialist 28. 7. 2025

      Bună ziua,

       

      Din descrierea oferită, este posibil ca robotul să aibă o defecțiune de natură hardware sau software.

      Deoarece garanția a expirat, vă putem oferi reparație contra cost.

      Găsiți procedura de trimitere în service accesând următorul link:

      • Mircea Mihalic 7. 9. 2025

        Și eu am pățit exact același lucru deja la al doilea asprirator . La o lună după ce a expirat garanția

  • Iuliana 16. 7. 2025

    La aspiratorul meu apara într-una Eroare rotii, ce pot face? 75 S X plores

    • Francisc Specialist 17. 7. 2025

      Bună ziua,

      Vă recomandăm să verificați și să curățați roțile robotului – este posibil ca o roată să fie blocată de praf sau impurități. Dacă eroarea persistă, vă rugăm să vă adresați firmei de la care ați achiziționat produsul, pentru a beneficia de garanție și suport tehnic.


      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Olimpian Cristinel Soare 14. 6. 2025

    Probleme pornire

    Dau fomanda de pornire, pleaca circa 2-3 cm si se opreste nemaiafisand niciun buton pornit, ca si cum nu mai are curent, chiar daca in aplicatie imi arata ca e incarcat 100%

    • Francisc Specialist 18. 6. 2025

      Bună ziua!



       cel mai probabil robotul revine la setările implicite din cauza unei actualizări sau pentru că setările personalizate nu au fost salvate corect în aplicație. Vă recomandăm să verificați acest aspect și să porniți robotul din aplicație, nu manual. Dacă problema persistă, vă rugăm să vă adresați comerciantului de la care ați achiziționat produsul, în baza garanției.







      Cu stimă,



      robotworld.ro


      • Mircea Mihalic 7. 9. 2025

        Asta se întâmplă fix când expiră garanția

  • Denis 8. 6. 2025

    Bună ziua,
    Dețin un rowenta X plorer 75 s+. L am setat să aspire la putere maximă și uscat la nivel de umiditate. A funcționat așa o bună perioadă de timp, iar recent am observat ca după ce pornește se mută automat pe standard la aspirare și mediu la nivel umiditate.

    • Francisc Specialist 10. 6. 2025

      Bună ziua!

       cel mai probabil robotul revine la setările implicite din cauza unei actualizări sau pentru că setările personalizate nu au fost salvate corect în aplicație. Vă recomandăm să verificați acest aspect și să porniți robotul din aplicație, nu manual. Dacă problema persistă, vă rugăm să vă adresați comerciantului de la care ați achiziționat produsul, în baza garanției.



      Cu stimă,

      robotworld.ro

       


  • Iulia 4. 5. 2025

    Eroare W1 si perie blocata

    Buna ziua!
    Imi apare eroarea W1 de temperatura acumulator. Acesta a fost scos din priza deoarece piuia continuu si nu se oprea nicicum. Acum la reconectarea in statie imi da eroarea de acumulator si de perie principala (aceasta este curatata). Bateria creste de la 0% la 60% deodata. Apoi incepe sa piuie iar. Ce e de facut?

    • Francisc Specialist 5. 5. 2025

      Bună ziua,

      Eroarea W1 indică o problemă a acumulatorului – mai ales în contextul în care nivelul bateriei urcă brusc de la 0% la 60% și robotul începe să piuie. De asemenea, eroarea privind peria principală, chiar dacă aceasta este curățată, poate semnala o defecțiune la motor sau senzori.

      Ce puteți încerca acasă:

      1. Deconectați complet robotul de la alimentare pentru câteva minute, apoi reconectați-l și verificați dacă eroarea persistă.
      2. Asigurați-vă că stația de încărcare este bine poziționată și că contactele de încărcare (atât pe robot, cât și pe stație) sunt curate.

      Dacă problema continuă, vă recomandăm să duceți dispozitivul într-un service autorizat pentru o verificare amănunțită.


      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Dorin 26. 4. 2025

    Am un robot S 75 achiziționat în septembrie 2023 care a stat în cutie până în 25 aprilie 2025 nefiind încărcat sau probat deloc acum la prima încărcare apare W 1 ( probleme la acumulator) credeți că trebuie baterie noua?

    • Francisc Specialist 29. 4. 2025

      Bună ziua,

      În cazul în care robotul a stat o perioadă atât de lungă fără a fi încărcat, este posibil ca acumulatorul să fi intrat într-o stare de descărcare profundă, iar eroarea W1 indică, într-adevăr, o problemă legată de baterie.

      Vă recomandăm, înainte de a trage concluzia că trebuie înlocuită bateria, să încercați să lăsați robotul conectat la stația de încărcare timp de câteva ore, chiar dacă inițial nu pare să reacționeze — în unele cazuri, acumulatorul își poate reveni treptat.

      Dacă situația nu se îmbunătățește, este posibil să fie necesară înlocuirea bateriei.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Florin 15. 4. 2025

    Aspirator rowenta75s+ nu porneste(eroare in aplicatie: lipsa recipient praf)

    • Francisc Specialist 16. 4. 2025

      Bună ziua!

       mesajul „lipsa recipient praf” apare de obicei când recipientul nu e bine fixat sau senzorul nu-l detectează. Vă recomandăm să:

      - Scoateți recipientul, ștergeți contactele și puneți-l la loc cu grijă

      - Verificați să nu fie praf pe senzor.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Diana 16. 12. 2024

    Am achiziționat robotul de aproximativ o luna și a început sa scoată un sunet ciudat la aspirare

    • Francisc Specialist 16. 12. 2024

      Bună ziua,

      Vă sfătuim să verificați periile robotului pentru a vedea dacă nu este ceva prins pe ele care ar putea produce zgomotul. În caz contrar, vă recomandăm să contactați vânzătorul de la care ați cumpărat robotul și să solicitați repararea în garanție.

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • LIVIU C 15. 1. 2023

    Baterie

    Bună ziua. Câte este durata estimata de viata a bateriei acestui aspirator și cât costa înlocuirea ei, inclusiv manopera(dacă este cazul)?

    • Francisc Specialist 16. 1. 2023

      Buna ziua,
      pentru baterie aveti garantie 6 luni. Nu comercialziam baterie pentru acest model.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Bobe 26. 9. 2022

    Sfat / Sugestie !

    Bună ziua,
    Cum reuşesc să mă folosesc de aspiratorul tip robot rowenta 75, dacă am un telefon care nu permite descărcarea aplicaţiei de pe google play?
    Vă rog să-mi scrieţi paşii.
    Mulţumesc pentru colaborare !
    Cu stimă,
    T.Bobe

    • Francisc Specialist 26. 9. 2022

      Buna ziua,
      puteti sa utilizati robotul daor din butoane. Va recomandam sa consultati manualul de utilizare inainte de a utiliza robotul.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Muntean 23. 9. 2022

    X-plorer Serie 75

    Buna.Pot folosi Robotul X-plorer Serie 75 pe 2 telefoane diferite ???

    • Francisc Specialist 26. 9. 2022

      Buna ziua,
      se poate daca utilizati acelasi nume de utilizator.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • georgescu 23. 5. 2022

    x plorer serie 75

    cum se poate debloca aparatul cand primesc mesaj ca rotile sunt in aer. am urmat instructiunea data in acest caz dar nu s a reparat

    • Francisc Specialist 23. 5. 2022

      Buna ziua,
      daca problema persista atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza. Va sfatuim sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Susanu Emanuel 20. 8. 2022

        La mine picăe încontinuu, de la ce ar putea fi.va multumesc

        • Francisc Specialist 22. 8. 2022

          Buna ziua,
          nu stim sa va spunem exact de la ce ar putea fi. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

          Cu stima,
          robotworld.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul