Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
info@robotworld.ro
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare



Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Ionel Croitoru 1. 3. 2025
Întretinere statie xiaomi x20 pro
Bună ziua !
Pentru a curăța stația de la aspiratorul robot xiaomi x20 pro exiată vreo comandă în aplicație să faci aspiratorul să iasă din stație ? Sau îl iei pur și simplu în mână și îl dai afară după care îl pui la loc ?
Reacționați
Bună ziua,
Pentru a curăța stația robotului, este în regulă să scoateți manual robotul din stație și, ulterior, să îl puneți la loc.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Virgil 19. 2. 2025
Am achiziționat acest model de aspirator de cca 7 zile, l-am instalat cu aplicația Mi Home, a funcționat foarte bine ( harta, programe custom de curățare ) dar de astăzi 18.02.2025 nu mai vrea sa se conecteze la rețeaua locală ( router). Am urmat toate sfaturile de conectare la rețea, dar nimic nu a mers, am reinstalat aplicația Mi Home , nu mai vrea sa se conecteze la router. Am resetat routerul, am verificat daca conexiunea este pe 2,4 Ghz.
Va rog sa mă ajutați cu o sugestie.
Reacționați
Bună ziua,
Nu putem determina cauza problemei dacă aveți o rețea de 2,4 GHz. De asemenea, nu identificăm nicio comandă asociată adresei dvs. de email în sistemul nostru.
Vă recomandăm să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul pentru informații privind diagnosticarea și reparația în garanție. Alternativ, puteți lua legătura direct cu producătorul Roborock pentru asistență legată de conectarea dispozitivului la aplicație.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Introduceți întrebarea