Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Xiaomi Viomi V3

Întrebări pentru Aspirator robot și mop 2in1 Xiaomi Viomi V3

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Cristian 10. 4. 2025

    Viomi V3 - nu se încarcă

    Nu se mai încarcă, este perfect “mort”.
    În încărcător sunt ledurile aprinse, pare ca intră curent însă robotul nu se încarcă.
    Aveți idee care ar putea fi cauza?

    • Francisc Specialist 11. 4. 2025

      Bună ziua,

      Este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați vănzătorul de la care ați achiziționat produsul și să solicitați informații despre diagnosticarea și repararea în garanție.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Roxana 22. 2. 2025

    Merge im cercuri pierde harta

    MERGE Foarte prost
    Il am ce-i drept de peste 2 ani, dar acum se loveste, vrea sa se urce pe pereti, se invarte in cercuri si nu isi face harta de niciun fel. Sta in acelasi loc si se invarte pana se duce bateria. Am sters aplicatia si dispozitivul de o mie de ori, am deconectat/conectat wi-fi-ul degeaba totul. Nu mai este bun de nimic. Un manual ceva sa ii dau un restart din fabrica ceva?

  • Ana Maria 4. 1. 2025

    Viomi v3

    Bună ziua!
    Aspiratorul îmi da eroare spune să pun aparatul jos ca să înceapă curățenia, el este jos.
    Ce ar putea să fie?
    Mulțumesc

    • Francisc Specialist 9. 1. 2025

      Bună ziua,

      Este posibil să existe o defecțiune a unei componente sau vreo eroare, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul și să solicitați informații despre diagnosticarea și repararea în garanție.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Pîrvuică Stefan alin 5. 10. 2021

    Cunoaștere

    Am încercat timp de ore in sir sa conectez produsul la mi home și nu am reușit.Am un router care are 2 rețele, una de 2.4Ghz și una de 5 GHz.Când dau pe viomi v3 in aplicație, îmi spune sa apăs pe cele 2 butoane pana când apare o lumina albastra intermitenta și aud o voce, ulterior sa introduc numele rețelei de wifi si parola.După acest pas, îmi spune sa caut pe telefon in wifi rețeaua ,,viomi-vacuum’’ ,iar aceasta nu pornește.Nu apare deloc.Ce pot sa fac?

    • Francisc Specialist 6. 10. 2021

      Buna ziua,
      trebuie ca routerul sa fie pe conexiunea 2.4Ghz.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Stanciu Florin 20. 9. 2023

        Buna ziua. As dori sa vă întreb cum pot sa fac split la camere. Am selectat camera, am trasat o linie roșie punctata dar mai departe nu îmi mai apare sa confirm splituirea....

        • Francisc Specialist 20. 9. 2023

          Buna ziua,

              Acest link https://www.youtube.com/watch?v=DtsJ2wLLtbE o sa va ajute in situatia dvs. Va rugam sa il vizualizati. Multumim.

          Cu stima,

          Robot World.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul