Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
info@robotworld.ro
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare
Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Cristian 10. 4. 2025
Viomi V3 - nu se încarcă
Nu se mai încarcă, este perfect “mort”.
În încărcător sunt ledurile aprinse, pare ca intră curent însă robotul nu se încarcă.
Aveți idee care ar putea fi cauza?
Reacționați
Bună ziua,
Este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați vănzătorul de la care ați achiziționat produsul și să solicitați informații despre diagnosticarea și repararea în garanție.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Roxana 22. 2. 2025
Merge im cercuri pierde harta
MERGE Foarte prost
Il am ce-i drept de peste 2 ani, dar acum se loveste, vrea sa se urce pe pereti, se invarte in cercuri si nu isi face harta de niciun fel. Sta in acelasi loc si se invarte pana se duce bateria. Am sters aplicatia si dispozitivul de o mie de ori, am deconectat/conectat wi-fi-ul degeaba totul. Nu mai este bun de nimic. Un manual ceva sa ii dau un restart din fabrica ceva?
Reacționați
Ana Maria 4. 1. 2025
Viomi v3
Bună ziua!
Aspiratorul îmi da eroare spune să pun aparatul jos ca să înceapă curățenia, el este jos.
Ce ar putea să fie?
Mulțumesc
Reacționați
Bună ziua,
Este posibil să existe o defecțiune a unei componente sau vreo eroare, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul și să solicitați informații despre diagnosticarea și repararea în garanție.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Pîrvuică Stefan alin 5. 10. 2021
Cunoaștere
Am încercat timp de ore in sir sa conectez produsul la mi home și nu am reușit.Am un router care are 2 rețele, una de 2.4Ghz și una de 5 GHz.Când dau pe viomi v3 in aplicație, îmi spune sa apăs pe cele 2 butoane pana când apare o lumina albastra intermitenta și aud o voce, ulterior sa introduc numele rețelei de wifi si parola.După acest pas, îmi spune sa caut pe telefon in wifi rețeaua ,,viomi-vacuum’’ ,iar aceasta nu pornește.Nu apare deloc.Ce pot sa fac?
Reacționați
Buna ziua,
trebuie ca routerul sa fie pe conexiunea 2.4Ghz.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Stanciu Florin 20. 9. 2023
Buna ziua. As dori sa vă întreb cum pot sa fac split la camere. Am selectat camera, am trasat o linie roșie punctata dar mai departe nu îmi mai apare sa confirm splituirea....
Reacționați
Buna ziua,
Acest link https://www.youtube.com/watch?v=DtsJ2wLLtbE o sa va ajute in situatia dvs. Va rugam sa il vizualizati. Multumim.
Cu stima,
Robot World.ro
Reacționați
Introduceți întrebarea