Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
info@robotworld.ro
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare






Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Varvari snejana 9. 11. 2025
Roibmi vacuum and mop cleaner
Nu mai funcționează aplicația nu se contează la wifi
Reacționați
Bună ziua,
Vă rugăm să vă asigurați că dispozitivul este conectat la o rețea Wi-Fi de 2.4 GHz (nu este compatibil cu 5 GHz), că semnalul este stabil și aplicația este actualizată la ultima versiune disponibilă. Dacă problema persistă, vă recomandăm să contactați direct producătorul Roidmi pentru asistență tehnică specializată.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Varvari snejana 10. 11. 2025
Nu se actualizează ultima versiune cum le contactez direct producătorul ca e dela voi am cumpărat
Reacționați
Simona Ciuca 10. 11. 2024
Buna seara.
Am um Roidmi Eva si nu mai trage apa din rezervor pt a folosi mopul..im cere sa implu mereu rezervorul.
Este achizitionat in Martoe 2023
Reacționați
Bună ziua,
Este posibil să existe o defecțiune la una dintre componente, motiv pentru care vă recomandăm să trimiteți produsul în reclamație. Pe baza adresei dvs. de email, identificăm o comandă din aprilie 2023. Urmând linkul de mai jos, puteți accesa procedura de reclamație: https://www.robotworld.ro/reclamatii
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Simona 20. 4. 2023
Ce facem in cazul in care avem wifi 5G , aplicatia poate fi fol daca avem 2.4 G?
Reacționați
Buna ziua,
aplicatia functioneaza pe conexiunea de 2.4 Ghz.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Introduceți întrebarea