Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black 3Doid Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Vânzarea terminată

Aspirator robot Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

60% 1 Recenzii 0% recomandă

Acest produs nu se mai vinde.
Recomandăm să alegeți succesorul acestuia

Cod produs: 103365

Accesorii

Descrirea produsului

  • Poate fi controlat prin smartphone sau tabletă - aplicația Mi Home
  • Funcţia mop cu recipeint special antistatic pentru praf (inclus în pachet)
  • Recipient 2in1 pentru aspirare și mop
  • Presiune de aspirare până la 2100 Pa
  • Filtrul HEPA (inclus în pachet)
  • Trei senzori independeţi pentru curăţare eficientă
  • 12 senzori, care asigură navigarea în încăpere
  • Se reîncarcă automat și continuă curățarea din locul, de unde a întrerupt
  • Baterie Li-ion de mare capacitate pentru extra rezistenţă şi durabilitate
  • Navigarea prin cameră
  • Navigare cu laser
  • Suprafaţa maximă de aspirat până la 180 m2
  • Versiunea oficială pentru piața europeană, cu garanție de 24 de luni (și cablu de alimentare UE)

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Acest aspirator robot inteligent Xiaomi poate începe să aspire casa imediat ce pleci la serviciu. Are o putere de aspirație ridicată datorită unui motor japonez NIDEC de înaltă calitate, care poate reține până la 0,67m³ aer pe minut, o presiune de aspirare de până la 2100 Pa. Bateria Li-Ion de 3200 mAh de înaltă calitate îi permite robotului să funcționeze până la 110 minute, apoi aspiratorul ajunge la stația de încărcare unde se încarcă, urmând să revină la locul din care a plecat pentru a continua curățenia. Nu trebuie să îți faci griji pentru nimic. Doar golește recipientul pentru murdărie. Conform standardelor Xiaomi, poți monitoriza toate setările și progresul curățării prin intermediul aplicației mobile Mi Home (Android / iOS), tradusă complet în limba engleză.

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Motor performant marcă japoneză NIDEC

Baza oricărui aspirator de calitate este un motor bun. Aspiratorului robot Xiaomi Roborock Sweep One a fost implementat un puternic motor al mărcii japoneze NIDEC, care are o presiune de aspirație de până la 2100 Pa Este unul dintre cele mai puternice aspiratoare robot de pe piață.

Motor performant marcă japoneză NIDEC

Recipient combinat pentru mop și aspirare

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro deține până la 2 recipiente pentru murdărie. Unul cu o capacitate mare pentru curățarea uscată de rutină a murdăriei, celălalt combină un recipient clasic pentru murdărie cu un rezervor de apă și mop. Acest lucru permite robotului să aspire și să dea cu mopul simultan. Astfel poți gestiona ambele sarcini de curățare într-o singură operațiune, economisind și mai mult timp.

Recipient combinat pentru mop și aspirare

Orientare perfectă în orice spațiu

Fiecare casă are un aspect specific al încăperilor. Cum să răspundă atunci așteptărilor tuturor clienților? Aspiratorul are 12 senzori principali care asigură orientarea în spațiu. Înălțimea aspiratorului este de 9,45 cm, așa că ajunge ușor oriunde, chiar și sub mobilier, unde altfel este greu de ajuns. 

Orientare perfectă în orice spațiu

Algoritm SLAM de top cu capacitatea de a prevedea

Algoritmul de localizare și mapare simultană (SLAM) este utilizat şi de NASA în aparatele sale care le trimite spre Marte. De asemenea, este utilizat şi de Google în mașinile sale autonome fără șofer. Pe baza datelor obținute de la senzorul laser de distanță, giroscop, vitezometru și accelerometru, algoritmul creează o hartă a încăperii. Aspiratorul își recunoaște locația exactă pe hartă și planifică în siguranță un traseu de aspirare.

Algoritm SLAM de top cu capacitatea de a prevedea

Depășirea obstacolelor

Ai praguri de tranziție între camere? Aspiratorul robot Xiaomi se poate ocupa chiar și de acestea. Poate parcurge șinele de tranziție de până la 1,5 cm. Îl vei aprecia și pentru faptul că datorită înălțimii sale de numai 9,45 cm, va curăță chiar și sub canapea, sub pat și sub alte piese de mobilier.

Depășirea obstacolelor

Fără griji, aspiratorul va avea grijă singur de încărcarea sa

Folosind senzorii, aspiratorul localizează stația de încărcare. După ce încăperea este aspirată, se întoarce automat la stație pe cea mai scurtă rută posibilă. Dacă bateria scade la 20% în timpul aspirării, aspiratorul va reveni la stația de încărcare și se va reîncărca la 80%. Apoi continuă să curețe unde s-a oprit.

Fără griji, aspiratorul va avea grijă singur de încărcarea sa

Cartografiere inteligentă a camerei

Aspiratorul mapează perfect spațiul și camerele. După salvarea hărții, puteți denumi fiecare cameră și puteți personaliza programul de curățare în funcție de nevoile dvs.

Cartografiere inteligentă a camerei

Control prin aplicaţia mobilă

Aplicația de control Mi Home reunește Xiaomi și partenerii săi pentru a controla o casă inteligentă complet.

Aplicația este grozavă prin faptul că, fiind conectată prin contul Xiaomi la toate elementele unei case inteligente oriunde în lume. Nu trebuie să fiți acasă pentru a începe să aspirați podeaua sau să verificați câte grade aveți în acasă.

Datorită aplicaţiei Mi Home, puteți programa, când și cât de des va aspira ajutorul dvs. robotic sau puteți să-i dați o instrucțiune unică de aspirare, chiar și atunci când trebuie să stați la serviciu. De asemenea, puteți controla puterea de aspirare și puteți vedea traseul pe care aspiratorul la parcurs în timpul lucrului.

Control prin aplicaţia mobilă

Specificații tehnice

  • Model: Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black
  • Culoare: Negru
  • Tip de baterie: Li-Ion
  • Suprafata acoperita: 180 mp
  • Capacitatea bateriei: 3200 mAh
  • Nivelul de zgomot: 72 dB
  • Dimensiuni: 35 x 35,3 x 9,45 cm
  • Greutate: 3,6 kg
  • Durată de operare: 110 min.
  • Funcţia mop: Da
  • Rezervor pentru apă: Da
  • Capacitate colectare: 0,6 l
  • Volumul containerului 2in1: 300 ml murdărie și 200 ml apă
  • Filtrare: Filtru HEPA
  • Tipurile de suprafețe: pentru toate tipurile de podele
  • Funcția benzii magnetice: Nu
  • Programare: Da
  • Wi-Fi: Da
  • Comandă prin telefon: Da
  • Denumirea aplicației: Mi Home - Android / iOS

Conținut pachet

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Andrei 22. 4. 2024

    Buna ziua! Am un aspirator mi mop pro 2 si de o vreme nu mai spala constant. Este cand spala, este cand nu spala. Rezervorul il pun la fel cu apa, mopul il atasez la fel, dar cateodata merge, carlteodata nu. Atunci cand nu spala, aspira doar.
    Care ar putea fi cazua?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 22. 4. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Tudor 23. 2. 2024

    Capac statie golire deschis

    Buna ziua. Abia achizitonat un robot x10 cu statie de golire a pornit a facut harta ,a facut si curat apoi cand sa intors la statie spune ca nu are capacul inchis si nu goleste robotul. Daca scot sacul spune ca nul vede, pun sacul inapoi inchid capacul ai dau golire din aplicatie si acelasi mesaj, capac statie deschis. Care poate fi problema?

    • Francisc Specialist 26. 2. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o eroare a unei componente. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si remedierea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

       

  • Sergiu Ciobanu 9. 2. 2024

    Buna ziua, nu de mult mi-am cumpărat un Xiaomi Robot Vacuum X10 si de prima data când l-am pus la incarcat îmi apărea un total de 2 liniuțe din 5. M-am gândit că e normal sa vina cu putina baterie fiind nou...dar pe urmă când a terminat de încărcat îmi apărea pe aplicație 4 liniuțe din 5...l-am mai pus inca o data dar degeaba, după 2 min sa oprit. El consideră că sa încărcat complet dar pe aplicație îmi apare altceva. Pe cine și ce să cred? De ce nu se incarca complet, nu înțeleg? 4 liniuțe inseamna undeva la 80% încarcat iar 5 liniute 100%.

    • Francisc Specialist 9. 2. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Sergiu Ciobanu 9. 2. 2024

        Buna ziua, explicația asta nu mă ajută, și observ că o spuneți la toată lumea. Mi-ar fi plăcut să veniți cu un argument, exista o explicație...ideea e ca robotul nu îmi dă nici o erroare, functioneaza perfect...eu v-am întrebat de baterie daca este normal sa termine de incarcat undeva la 80%...având in vedere tehnologia noua mă gandesc că nu mai da voie sa se încarce complet ca sa nu afecteze bateria in timp că în rest nu găsesc nici o explicație. De asta apelez la dumneavoastra să îmi dați va rog frumos un argument logic..că stricat nu e...m-am uitat pe site și la unul dintre robotii Xiaomi chiar asta spune: "când puterea aspiratorului scade sub 20%, se incarca până la 80% și se continuă lucrările neterminate"...parerea dumneavoastră va rog?

        • Francisc Specialist 9. 2. 2024

          Bună ziua,
          cu siguranță ar trebui să se încarce la 100%. În timpul unei sesiuni de curățenie neterminate, se va încărca doar până la 80%, deoarece acest nivel este suficient pentru finalizarea curățeniei. Cu toate acestea, în timpul încărcării când nu efectuează curățenia, ar trebui să se încarce complet, până la 100%. Recomandăm să trimiteți robotul la reclamații pentru constatări.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Ana 13. 1. 2024

    Xiaomi

    Bună. Am un aspirator xiaomi mi vacum mop care în momentul în care îl pun la încărcat îmi spune sa golesc rezervorul de apa și merge 2 cm în spate .nu sta la încărcat. Ma puteți ajuta cu un sfat?

    • Francisc Specialist 15. 1. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Roxana Avram 13. 1. 2024

    Intrebar3

    Buna ziua. Am un robot Xiaomi care finctioneaza perfect, se incarca, ajunge la docking station. Singura problema este ca face un zgomot apasator la fiecare functionare. In afara de perii si de rezervoare, mai este vreun loc unde este necesara curatarea?

    • Francisc Specialist 15. 1. 2024

      Buna ziua,
      va sfatuim sa inlocuiti periile cu unele noi, sau duceti robotul la un service pentur diagnoza.

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Adina Dan 9. 11. 2023

    Aplicație xiaomi home

    Buna seara!
    Am achiziționat un Xiaomi vacuum mop pro, l-am conectat la aplicația xiaomi home, dar nu îmi memorează harta pentru a partaja camerele!
    Ma puteți ajuta in acest sens?

    • Francisc Specialist 10. 11. 2023

      Bună ziua,
      vă rog să urmați acești pași intuitivi din aplicație pentru a salva harta:

      - deschideți aplicația Xiaomi Home.
      - accesați meniul dispozitivului Xiaomi Vacuum Mop Pro.
      - căutați opțiuni sau setări legate de harta sau planificarea camerei.

      În mod normal, ar trebui să găsiți o opțiune de a salva sau actualiza harta în aplicație.
      Dacă întâmpinați dificultăți, vă recomandăm să consultați și manualul de utilizare al dispozitivului sau să vă adresați suportului tehnic Xiaomi pentru asistență suplimentară.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Adrian 6. 11. 2023

    Aspirato xiaomi vacuum mop pro

    Bateria arata 100%, după ce ii dau program de aspirare standard, în 10 minute ajunge la 68% și se opreste brusc,
    tot timpul între 65-70% se opreste, trebuie sa îl caut ca nu știu pe unde se opreste și sa îl pun manual la stația de încărcat.. mulțumesc

    • Francisc Specialist 6. 11. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

       

  • Razvan 25. 10. 2023

    Probleme la încărcarea dispozitivului

    De ceva timp , nu îmi mai încarcă deloc . Îmi apare în aplicație tot 1% chiar și a 2 zi . Oare sa fie " moar4a bateria ? Îl am de 3 ani. Pana acum 3 luni mergea perfect.

    • Francisc Specialist 26. 10. 2023

      Buna ziua,
      va recomandam sa achizitionati o noua baterie pentru robot.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Costica 21. 10. 2023

    xiaomi

    Buna ziua ,am un Xiaomi mi Vacuum Mop Pro,
    timp de 2 ani a mers impecabil, acum nu mai pleaca de la Dok desi pe aplicatie are bateria full 100% imi spune Task in progres dar nu pleaca practic nu se misca ,i-am dat resetare si nimic, ma gandeam ca ar fi bateria sa cumpar alta dar totusi ar fi mai bine o parere de la dv.

    • Tomescu Luchiana Maria 23. 2. 2024

      Bună ziua! Am aceeași problema cu aspiratorul Xiami, al meu nu mai este în garanție, sunt indecisa dacă sa îl trimit la reparat sau sa îmi altul. Dumneavoastră cum ati procedat ?

    • Francisc Specialist 23. 10. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Gabriel 17. 10. 2023

    Nu încarcă pana la 100%

    Bună ziua ,
    Avem un Mi Robot vacum și de o perioadă de timp în aplicație arata ca robotul nu se mai încarcă 100% rămâne ori la 64 ori la 92 % și iconița de home pâlpâie într-una
    Ne puteți da un sfat va rog ce sa facem și daca este safe să-l ținem în priză ?
    Menționez ca am dat reset ,șters conectori etc
    Va mulțumesc

    • Francisc Specialist 17. 10. 2023

      Buna ziua,
       nu este nicio problema daca este tinut in continu in priza. S-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi potrivit să-l trimiteți la reclamație. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

afișează toate întrebările 213

Recenzii produs

60%

60%

1 evaluare

  • 0× 100%
  • 0× 80%
  • 1× 60%
  • 0× 40%
  • 0× 20%

0 % de oameni recomandă produsul

Adăugare recenzia proprie

Adăugați recenzia proprie

Închideți

Scrieți aspectele pozitive și negative, fiecare punct pe un rând Nu completați dacă nu vă vine nicio idee.

Evaluare generală Număr de evaluări 100%: 74

  • Eusebiu
    Client
    verificat

    18. 9. 2021

    60% 60%

    Aspirator cumpărat pe 20.08.2021
    La prima utilizare chiar se vedea ca strânge orice urma de praf. Deși dădusem cu un aspirator mare, tot a mai fost nevoie de 2 ture cu robotul. Apartament 3 camere, bucătărie, baie, 2 holuri. Păcat ca aplicația nu te notifica când recipientul de praf e plin.
    După vreo 2 săptămâni, si curățare filtre după fiecare utilizare, nu mai aduna tot parul de pisica de pe covor.
    În a3a saptamana am pus aplicația pe un Huawei și dat share din contul initial (de pe un samsung). Totul ok prima data...a2a oara a resetat harta, deși nu umblasem la setari. În fine, am zis ca o fi o eroare cu Huawei. Am scanat iar. În aceeași saptamana, după ce a curățat bucătăria, în loc sa se întoarcă pe ușa în sufragerie la dock el se învârtea în colt (în direcția în care era dock în camera cealalta)
    Azi, 18.09.2021, dupa câteva modificări prin camere, am dat iar o resetare la harta cu curățare 'along the edges'.(samsung) În aplicație arata bateria de 89% dar el zice ca trebuie sa se întoarcă la dock. La final nu găsea dockul de încărcare; se învârtea intr-un colt al camerei la 2m de dock, asa ca i-am dat stop din a se întoarce la dock, doar ca el a uitat toată harta ce o avea cu câteva secunde înainte.
    Este normal sau are robotul asta ceva erori?
    Încă nu am testat mopul.

    • - aspira destul praf chiar și pe mod silentios
    • - pornire curățare de la distanță
    • - erori la resetare harta
    • - de la modul standard în sus nu mai e asa liniste în casa
    • - nu exista notificare în aplicație când recipientul este plin
    • - erori la status baterie în aplicatie

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul