Vânzarea terminată
Robot aspirator Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black
Cod produs: 103365
Accesorii
Descrirea produsului
- Poate fi controlat prin smartphone sau tabletă - aplicația Mi Home
- Funcţia mop cu recipeint special antistatic pentru praf (inclus în pachet)
- Recipient 2in1 pentru aspirare și mop
- Presiune de aspirare până la 2100 Pa
- Filtrul HEPA (inclus în pachet)
- Trei senzori independeţi pentru curăţare eficientă
- 12 senzori, care asigură navigarea în încăpere
- Se reîncarcă automat și continuă curățarea din locul, de unde a întrerupt
- Baterie Li-ion de mare capacitate pentru extra rezistenţă şi durabilitate
- Navigarea prin cameră
- Navigare cu laser
- Suprafaţa maximă de aspirat până la 180 m2
- Versiunea oficială pentru piața europeană, cu garanție de 24 de luni (și cablu de alimentare UE)
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black
Acest aspirator robot inteligent Xiaomi poate începe să aspire casa imediat ce pleci la serviciu. Are o putere de aspirație ridicată datorită unui motor japonez NIDEC de înaltă calitate, care poate reține până la 0,67m³ aer pe minut, o presiune de aspirare de până la 2100 Pa. Bateria Li-Ion de 3200 mAh de înaltă calitate îi permite robotului să funcționeze până la 110 minute, apoi aspiratorul ajunge la stația de încărcare unde se încarcă, urmând să revină la locul din care a plecat pentru a continua curățenia. Nu trebuie să îți faci griji pentru nimic. Doar golește recipientul pentru murdărie. Conform standardelor Xiaomi, poți monitoriza toate setările și progresul curățării prin intermediul aplicației mobile Mi Home (Android / iOS), tradusă complet în limba engleză.

Motor performant marcă japoneză NIDEC
Baza oricărui aspirator de calitate este un motor bun. Aspiratorului robot Xiaomi Roborock Sweep One a fost implementat un puternic motor al mărcii japoneze NIDEC, care are o presiune de aspirație de până la 2100 Pa Este unul dintre cele mai puternice aspiratoare robot de pe piață.

Recipient combinat pentru mop și aspirare
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro deține până la 2 recipiente pentru murdărie. Unul cu o capacitate mare pentru curățarea uscată de rutină a murdăriei, celălalt combină un recipient clasic pentru murdărie cu un rezervor de apă și mop. Acest lucru permite robotului să aspire și să dea cu mopul simultan. Astfel poți gestiona ambele sarcini de curățare într-o singură operațiune, economisind și mai mult timp.

Orientare perfectă în orice spațiu
Fiecare casă are un aspect specific al încăperilor. Cum să răspundă atunci așteptărilor tuturor clienților? Aspiratorul are 12 senzori principali care asigură orientarea în spațiu. Înălțimea aspiratorului este de 9,45 cm, așa că ajunge ușor oriunde, chiar și sub mobilier, unde altfel este greu de ajuns.

Algoritm SLAM de top cu capacitatea de a prevedea
Algoritmul de localizare și mapare simultană (SLAM) este utilizat şi de NASA în aparatele sale care le trimite spre Marte. De asemenea, este utilizat şi de Google în mașinile sale autonome fără șofer. Pe baza datelor obținute de la senzorul laser de distanță, giroscop, vitezometru și accelerometru, algoritmul creează o hartă a încăperii. Aspiratorul își recunoaște locația exactă pe hartă și planifică în siguranță un traseu de aspirare.

Depășirea obstacolelor
Ai praguri de tranziție între camere? Aspiratorul robot Xiaomi se poate ocupa chiar și de acestea. Poate parcurge șinele de tranziție de până la 1,5 cm. Îl vei aprecia și pentru faptul că datorită înălțimii sale de numai 9,45 cm, va curăță chiar și sub canapea, sub pat și sub alte piese de mobilier.

Fără griji, aspiratorul va avea grijă singur de încărcarea sa
Folosind senzorii, aspiratorul localizează stația de încărcare. După ce încăperea este aspirată, se întoarce automat la stație pe cea mai scurtă rută posibilă. Dacă bateria scade la 20% în timpul aspirării, aspiratorul va reveni la stația de încărcare și se va reîncărca la 80%. Apoi continuă să curețe unde s-a oprit.

Cartografiere inteligentă a camerei
Aspiratorul mapează perfect spațiul și camerele. După salvarea hărții, puteți denumi fiecare cameră și puteți personaliza programul de curățare în funcție de nevoile dvs.

Control prin aplicaţia mobilă
Aplicația de control Mi Home reunește Xiaomi și partenerii săi pentru a controla o casă inteligentă complet.
Aplicația este grozavă prin faptul că, fiind conectată prin contul Xiaomi la toate elementele unei case inteligente oriunde în lume. Nu trebuie să fiți acasă pentru a începe să aspirați podeaua sau să verificați câte grade aveți în acasă.
Datorită aplicaţiei Mi Home, puteți programa, când și cât de des va aspira ajutorul dvs. robotic sau puteți să-i dați o instrucțiune unică de aspirare, chiar și atunci când trebuie să stați la serviciu. De asemenea, puteți controla puterea de aspirare și puteți vedea traseul pe care aspiratorul la parcurs în timpul lucrului.

Specificații tehnice
- Model: Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black
- Culoare: Negru
- Tip de baterie: Li-Ion
- Suprafata acoperita: 180 mp
- Capacitatea bateriei: 3200 mAh
- Nivelul de zgomot: 72 dB
- Dimensiuni: 35 x 35,3 x 9,45 cm
- Greutate: 3,6 kg
- Durată de operare: 110 min.
- Funcţia mop: Da
- Rezervor pentru apă: Da
- Capacitate colectare: 0,6 l
- Volumul containerului 2in1: 300 ml murdărie și 200 ml apă
- Filtrare: Filtru HEPA
- Tipurile de suprafețe: pentru toate tipurile de podele
- Funcția benzii magnetice: Nu
- Programare: Da
- Wi-Fi: Da
- Comandă prin telefon: Da
- Denumirea aplicației: Mi Home - Android / iOS
Conținut pachet
-
1x Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - negru
-
1x Baterie Li-ion 3200 mAh
-
1x Bază de încărcare
-
1x Cablu de alimentare
-
1x Perie laterală de rezervă
-
1x Lavetă mop de rezervă
-
1x Recipient pentru murdărie și mop (2in1)
-
1x Suport lavetă pentru mop
-
1x Instrument de curățare
-
1x Instrucțiuni de utilizare
Recenzii produs
-
Eusebiu
Client
verificat18. 9. 2021
Aspirator cumpărat pe 20.08.2021
La prima utilizare chiar se vedea ca strânge orice urma de praf. Deși dădusem cu un aspirator mare, tot a mai fost nevoie de 2 ture cu robotul. Apartament 3 camere, bucătărie, baie, 2 holuri. Păcat ca aplicația nu te notifica când recipientul de praf e plin.
După vreo 2 săptămâni, si curățare filtre după fiecare utilizare, nu mai aduna tot parul de pisica de pe covor.
În a3a saptamana am pus aplicația pe un Huawei și dat share din contul initial (de pe un samsung). Totul ok prima data...a2a oara a resetat harta, deși nu umblasem la setari. În fine, am zis ca o fi o eroare cu Huawei. Am scanat iar. În aceeași saptamana, după ce a curățat bucătăria, în loc sa se întoarcă pe ușa în sufragerie la dock el se învârtea în colt (în direcția în care era dock în camera cealalta)
Azi, 18.09.2021, dupa câteva modificări prin camere, am dat iar o resetare la harta cu curățare 'along the edges'.(samsung) În aplicație arata bateria de 89% dar el zice ca trebuie sa se întoarcă la dock. La final nu găsea dockul de încărcare; se învârtea intr-un colt al camerei la 2m de dock, asa ca i-am dat stop din a se întoarce la dock, doar ca el a uitat toată harta ce o avea cu câteva secunde înainte.
Este normal sau are robotul asta ceva erori?
Încă nu am testat mopul.- - aspira destul praf chiar și pe mod silentios
- - pornire curățare de la distanță
- - erori la resetare harta
- - de la modul standard în sus nu mai e asa liniste în casa
- - nu exista notificare în aplicație când recipientul este plin
- - erori la status baterie în aplicatie
Ați văzut
-
Rolă furtun cu montare pe perete Gardena RollUp M 18610-20
799,00 Lei cu TVA inclus
Pe comandă – termenul va fi specificat
-
Rohnson R-9920 Genius Wi-Fi Sănătate și curățare
1 554,00 Lei cu TVA inclus
Pe comandă – termenul va fi specificat
-
Gardena Cărucior pentru furtun CleverRoll S 18500-20
220,00 Lei cu TVA inclus
Pe comandă – termenul va fi specificat
















Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Marius 28. 8. 2025
Problema conexiune WiFi Vacuum Mop Pro
Buna ziua.
Am o problema cu un Vacuum Mop Pro si nu stiu cum sa-i dau de capat. Am reusit sa o rezolv partial, dar tot nu merge. Problema de fond e aceeasi, robotul e offline.
Initial a pierdut conexiunea cu aplicatia si am reusit sa-l conectez dar nu stiu sigur care a fost rezolvarea. Am schimbat SSID-ul la reteaua 2.4 ca sa nu includa spatii sau caractere speciale, am incercat cu sau fara MAC binding, cu retea 802 b/g/n fara ac/ax, cu setari speciale pentru canal si frecventa. Pe urma am trecut regiunea de pe Romania pe China pe Singapore si inapoi Romania, clear cache, sign off and on, factory reset, etc.
Intr-un final am reusit sa-l conectez si sa-i dau un job din aplicatie, dar mergea 5 minute si pe urma blackout, fara sa mai porneasca din buton, doar daca il puneam in dock. Am scos bateria dupa ce a stat la incarcat 100%, am masurat-o cu un multimetru si voltajul maxim era putin peste 14V in loc de 16V, drept urmare am cumparat alta baterie.
La a doua sesiune de incercari de conectare am facut o retea Guest de 2.4GHz si au reusit sa-l conectez mai repede, nu am mai avur problema sa se inchida subit, drept urmare schimbarea bateriei a rezolvat temporar problema. Pe urma dupa o zi sau doua a revenil la aceeasi problema, robotul e offline in aplicatie. Am deconectat bateria si am conectat-o din nou, a mers inca o zi, pe urma a revenit la lipsa conexiunii.
Am ramas in pana de idei. Sa fie oare modulul WiFi? Sa fie de la ultimele update-uri de firmware? E o problema cu serverele Xiaomi?
Reacționați
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru detaliile oferite. Din descriere, problema pare să fie una complexă și, chiar dacă ați încercat mai multe soluții, robotul continuă să rămână offline după o perioadă scurtă de funcționare.
Vă recomandăm să apelați la un service autorizat Xiaomi pentru o verificare amănunțită. În acest fel, specialiștii pot diagnostica precis cauza (modul WiFi, baterie, placă de bază sau firmware) și pot efectua reparațiile necesare.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Marius 17. 9. 2025
Bună seara.
Pentru cine se lovește de probleme similare și anume dificultate in conectarea robotului cu aplicația Xiaomi Home, cred că am rezolvat problema.
În setările routerului am folosit adrese DNS des utilizate și anume cele de la Cloudflare (1.1.1.1 și 1.0.0.1) sau Google (8.8.8.8 și 8.8.4.4). De asemenea am rezervat un IP static pentru robot.
Sper să ajute pe cineva.
Reacționați
Andrei 19. 5. 2025
Vacuum mop
Buna seara, am un vacuum mop ieșit din garanție, și separe ca e stricat la modul ca nu îl mai pot incarca ori îl pun manual ori din aplicație nu mai sta pe doc ul de încărcare, se depărtează singur câțiva cm. Ce poate fi bateria sau placa de baza > tind sa cred ca placa de baza eu.
Mulțumesc
Reacționați
Bună ziua!
Mulțumim pentru mesaj. Din ce ne descrieți, cel mai probabil este o problemă cu placa de bază sau bateria robotului, mai ales dacă nu mai stă pe dock și nu răspunde nici din aplicație, nici manual.
Vă recomandăm:
Să curățați contactele metalice ale stației și ale robotului.
Să încercați o resetare (apăsați butonul Power timp de 10 secunde).
Dacă tot nu funcționează, cel mai sigur ar fi un diagnostic într-un service specializat, care poate confirma exact dacă e vorba de baterie sau placă de bază.
Dacă doriți, vă putem ajuta cu service post garantie, informații gasiti aici: https://www.robotworld.ro/service
Cu stimă,
RobotWord.ro
Reacționați
Andrei 20. 5. 2025
Am rezolvat aseară și eu credeam ca e placa dar era bateria ca mai am unul identic și am schimbat bateria și merge .. acum rămâne doar sa îmi achiziționez o baterie noua și o sa am 2 aspiratoare
Reacționați
Buna ziua!
Ne bucurăm mult că ați reușit să rezolvați problema și vă mulțumim că ați revenit cu soluția!
Toate cele bune!
Cu stima,
Echipa RobotWord
Reacționați
Oana T 20. 8. 2024
Probleme incarcare aspirator
Buna ziua,
Am cumparat in 2022 un Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner, 40W, 0.6 l, WI-FI, Clasa A+++, Alb, care a functionat foarte bine si de care am fost foarte multumita, doar ca in momentul in care merge la incarcat ramane bateria pe 1%.
Din aplicatie nu porneste pt. ca imi spune ca nu este suficient de incarcat, iar daca apas Dock imi spune ca deja se afla acolo. Am crezut ca e o problema de soft si l-am resetat cu un ac de la butonul interior, dar se pare ca nu.
Ma puteti ajuta cu un sfat?
Eu banuiesc ca este vorba despre baterie, dar nu stiu unde as putea sa ma adresez?
Multumesc mult!
Reacționați
Buna ziua,
pentru problema descrisă vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Andrei 22. 4. 2024
Buna ziua! Am un aspirator mi mop pro 2 si de o vreme nu mai spala constant. Este cand spala, este cand nu spala. Rezervorul il pun la fel cu apa, mopul il atasez la fel, dar cateodata merge, carlteodata nu. Atunci cand nu spala, aspira doar.
Care ar putea fi cazua?
Multumesc!
Reacționați
Buna ziua,
este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Tudor 23. 2. 2024
Capac statie golire deschis
Buna ziua. Abia achizitonat un robot x10 cu statie de golire a pornit a facut harta ,a facut si curat apoi cand sa intors la statie spune ca nu are capacul inchis si nu goleste robotul. Daca scot sacul spune ca nul vede, pun sacul inapoi inchid capacul ai dau golire din aplicatie si acelasi mesaj, capac statie deschis. Care poate fi problema?
Reacționați
Buna ziua,
este posibil să existe o eroare a unei componente. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si remedierea in garantie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Sergiu Ciobanu 9. 2. 2024
Buna ziua, nu de mult mi-am cumpărat un Xiaomi Robot Vacuum X10 si de prima data când l-am pus la incarcat îmi apărea un total de 2 liniuțe din 5. M-am gândit că e normal sa vina cu putina baterie fiind nou...dar pe urmă când a terminat de încărcat îmi apărea pe aplicație 4 liniuțe din 5...l-am mai pus inca o data dar degeaba, după 2 min sa oprit. El consideră că sa încărcat complet dar pe aplicație îmi apare altceva. Pe cine și ce să cred? De ce nu se incarca complet, nu înțeleg? 4 liniuțe inseamna undeva la 80% încarcat iar 5 liniute 100%.
Reacționați
Buna ziua,
este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Sergiu Ciobanu 9. 2. 2024
Buna ziua, explicația asta nu mă ajută, și observ că o spuneți la toată lumea. Mi-ar fi plăcut să veniți cu un argument, exista o explicație...ideea e ca robotul nu îmi dă nici o erroare, functioneaza perfect...eu v-am întrebat de baterie daca este normal sa termine de incarcat undeva la 80%...având in vedere tehnologia noua mă gandesc că nu mai da voie sa se încarce complet ca sa nu afecteze bateria in timp că în rest nu găsesc nici o explicație. De asta apelez la dumneavoastra să îmi dați va rog frumos un argument logic..că stricat nu e...m-am uitat pe site și la unul dintre robotii Xiaomi chiar asta spune: "când puterea aspiratorului scade sub 20%, se incarca până la 80% și se continuă lucrările neterminate"...parerea dumneavoastră va rog?
Reacționați
Bună ziua,
cu siguranță ar trebui să se încarce la 100%. În timpul unei sesiuni de curățenie neterminate, se va încărca doar până la 80%, deoarece acest nivel este suficient pentru finalizarea curățeniei. Cu toate acestea, în timpul încărcării când nu efectuează curățenia, ar trebui să se încarce complet, până la 100%. Recomandăm să trimiteți robotul la reclamații pentru constatări.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Ana 13. 1. 2024
Xiaomi
Bună. Am un aspirator xiaomi mi vacum mop care în momentul în care îl pun la încărcat îmi spune sa golesc rezervorul de apa și merge 2 cm în spate .nu sta la încărcat. Ma puteți ajuta cu un sfat?
Reacționați
Buna ziua,
este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Roxana Avram 13. 1. 2024
Intrebar3
Buna ziua. Am un robot Xiaomi care finctioneaza perfect, se incarca, ajunge la docking station. Singura problema este ca face un zgomot apasator la fiecare functionare. In afara de perii si de rezervoare, mai este vreun loc unde este necesara curatarea?
Reacționați
Buna ziua,
va sfatuim sa inlocuiti periile cu unele noi, sau duceti robotul la un service pentur diagnoza.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adina Dan 9. 11. 2023
Aplicație xiaomi home
Buna seara!
Am achiziționat un Xiaomi vacuum mop pro, l-am conectat la aplicația xiaomi home, dar nu îmi memorează harta pentru a partaja camerele!
Ma puteți ajuta in acest sens?
Reacționați
Bună ziua,
vă rog să urmați acești pași intuitivi din aplicație pentru a salva harta:
- deschideți aplicația Xiaomi Home.
- accesați meniul dispozitivului Xiaomi Vacuum Mop Pro.
- căutați opțiuni sau setări legate de harta sau planificarea camerei.
În mod normal, ar trebui să găsiți o opțiune de a salva sau actualiza harta în aplicație.
Dacă întâmpinați dificultăți, vă recomandăm să consultați și manualul de utilizare al dispozitivului sau să vă adresați suportului tehnic Xiaomi pentru asistență suplimentară.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Adrian 6. 11. 2023
Aspirato xiaomi vacuum mop pro
Bateria arata 100%, după ce ii dau program de aspirare standard, în 10 minute ajunge la 68% și se opreste brusc,
tot timpul între 65-70% se opreste, trebuie sa îl caut ca nu știu pe unde se opreste și sa îl pun manual la stația de încărcat.. mulțumesc
Reacționați
Buna ziua,
s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
afișează toate întrebările 222