Putere mare de aspirare pentru o curățenie temeinică
Aspiratorul robot Xiaomi Robot Vacuum X20+ este echipat cu o putere de aspirare de 6000 Pa, care face față cu succes prafului rezistent și firelor de păr. Datorită acestei performanțe, reușește să curețe eficient și zonele greu accesibile, precum colțurile, rosturile din pardoseală sau spațiile de sub mobilier. Cu acest aspirator, casa dvs. va străluci de curățenie.






















Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Lazar Lucian 26. 11. 2025
Buna ziua!Am achiziționat Xiaomi x20+ și aș dori va rog să-mi sugerați care este cea mai eficienta aspirare și mop?prima data doar aspirare sau este ok aspirare și mop împreună?
Reacționați
Bună ziua,
Robotul este conceput să aspire și să șteargă în același timp, deci este perfect în regulă să îl folosiți în modul combinat aspirare + mop.
Totuși, pentru o curățenie mai eficientă, puteți opta ca prima dată să efectuați doar aspirarea, iar apoi să activați modul aspirare + mop – astfel, în etapa a doua va rămâne mai puțină murdărie și praf pe suprafețe.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Claudiu 29. 10. 2025
xiomi X20+ Max
Avem un Xiomi X 20+Max de cateva luni si acum de-o data nu mai reuseste sa faca marginea,sectot izbeste , inaintea un pic si tot spre dreapta se duce, pare dezorientat, desi cand ajunge la linie dreapta merge normal.
L-am sters, l-am resetat, repornit si tot, tot la fel
O fi senzorul laser cu probleme?
Reacționați
Bună ziua,
Comportamentul descris poate indica o problemă cu senzorul sau cu sistemul de navigație. Vă recomandăm să contactați service-ul autorizat pentru o verificare tehnică amănunțită.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Daniel Gabriel 3. 10. 2025
Xiomi x20+
Buna ziua
Dețin un robot Xiomi x20+ care nu poate să treacă peste covoare mai înalte de 1 cm
E o problema cu el sau așa sunt ele setate?
Ideee e că robotul chiar e ok, aspira cum trebuie, se mișcă repede dar faptul că trebuie să strâng toate covoarele că să poată să treacă nu prea mă încântă
Mulțumesc!
Reacționați
Bună ziua,
Robotul Xiaomi X20+ are o limită constructivă de aproximativ 1 cm pentru a trece peste obstacole sau covoare, aceasta fiind o caracteristică tehnică a modelului. Din acest motiv, nu va putea urca pe covoare mai înalte de atât, iar funcționarea de aspirare este normală.
De asemenea, nu este recomandată utilizarea robotului cu mopul montat peste covoare, pentru a evita udarea sau deteriorarea acestora.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Alex 1. 10. 2025
Xiaomi
La cat timp trebuie schimbat sacul la x 20 ? Sau doar curățat?
Reacționați
Bună ziua,
Sacii de praf ai stației de colectare trebuie înlocuiți, în medie, o dată la 1–2 luni, în funcție de frecvența utilizării și de cantitatea de praf și murdărie adunată. În general, sacul nu se curăță și refolosește, ci se schimbă cu unul nou pentru a asigura igiena și funcționarea optimă a aspiratorului.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Malanca 24. 9. 2025
Unde este filtrul de praf la Xiaomi x 20 ? Am inteles ca trebuie curatat ,dar nu stiu unde e !
Reacționați
Bună ziua,
Filtrul de praf la Xiaomi X20 se află în recipientul de praf al robotului, sub capacul superior. Trebuie să ridicați capacul de sus al robotului, să scoateți recipientul de praf, iar în interior veți găsi filtrul.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Iulia 6. 9. 2025
Robot Xiaomi X20 Pro nu aspira toata casa
Tocmai am cumparat un robot Xiaomi X20 Pro si nu functioneaza in toata casa. Si-a facut harta completa dar atunci cand il pornesc functioneaza putin (1mp) in camera unde este statia si apoi se intoarce si isi spala lavetele apoi nu mai face nimic. Am facut si update la firmware insa fara nici un rezultat. Aveti idee ce fac gresit sau cum sa rezolv problema? Multumesc anticipat.
Reacționați
Bună ziua,
Vă recomandăm să verificați în aplicație dacă este selectat modul corect de curățare pentru întreaga casă și nu doar pentru o cameră. Dacă problema persistă, resetați robotul la setările din fabrică și reconfigurați harta. În cazul în care situația nu se rezolvă, vă rugăm să contactați vânzătorul de la care ați cumpărat robotul, acolo unde beneficiați de garanție.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Liliana T 1. 9. 2025
Buna ziua.
Am un x20+ care a scanat intregul apartament si functioneaza ok. As vrea sa curat doar una sau anumite zone din harta scanata de el. Cum procedez? Multumesc
Reacționați
Bună ziua,
Pentru a curăța doar anumite zone din apartament, vă rugăm să utilizați aplicația mobilă: după ce robotul a scanat harta, puteți selecta din aplicație zonele dorite pentru curățare individuală (curățare zonală sau pe cameră).
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Oprea 15. 7. 2025
Robot Xiaomi
I am dat drumul sa si faca harta , a scanat peste tot mai putin in bucatarie ! Ce se intampla oare ?
Reacționați
Bună ziua,
este posibil ca accesul în bucătărie să fi fost blocat sau senzorii să nu fi detectat corect zona. Vă recomandăm să reporniți cartografierea, asigurând acces complet în toate camerele.
Dacă problema persistă, vă recomandăm să vă adresați comerciantului de la care ați achiziționat produsul, pentru asistență în baza garanției.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Oana 14. 6. 2025
Xiaomi x20 plus
Bună, xiaomi x20 plus, apa murdară nu este eliminata în recipientul de apă murdara, ci în exterior pe lângă aparat. Ce este de făcut?
Reacționați
Bună ziua,
Vă rugăm să verificați dacă rezervorul de apă murdară este corect montat și dacă garniturile de etanșare sunt curate și bine fixate. Dacă problema persistă, vă recomandăm să vă adresați magazinului de unde ați achiziționat produsul, pentru suport sau eventuală verificare în garanție.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Monica 9. 6. 2025
Bună ziua, nu reușesc să conectez Xiaomi robot vacuum la rețea, nu pot să-l folosesc din aplicație, îmi apare mesajul ca dispozitivul nu a fost inițializat ( -1003) ️ am dat restart și la robot și la router, am oprit și pornit, am șters și reinstalat aplicația….mi/am pierdut răbdarea … il pot folos doar apăsând manual pe buton. Funcționează perfect! Nu înțeleg de ce nu merge cu wifi- este același wifi cu care a mers până acum o săptămână și acum deodată l-a apucat nebunia. Mă poate ajuta cineva?
Reacționați
Bună ziua!
Vă recomandăm să verificați dacă rețeaua Wi-Fi este de 2.4GHz, să activați Bluetooth-ul și toate permisiunile aplicației Mi Home. Resetați conexiunea robotului apăsând „Home” + „Power”. Dacă problema persistă, vă rugăm să contactați un service autorizat sau comerciantul de la care ați achiziționat produsul – beneficiați de garanție.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Berza Lucian 3. 7. 2025
După ultimul update de firmware robotul Xiaomi s20 plus nu se mai poate conecta la rețea deși am resetat conexiunea de pe robot și am încercat în tot felul .
Ce e de făcut ?
Reacționați
Bună ziua,
Ne pare rău să auzim despre problema întâmpinată cu robotul Xiaomi S20 Plus. Vă recomandăm să verificați următoarele:
Asigurați-vă că rețeaua Wi-Fi este activă și că semnalul este puternic.
Verificați dacă parola Wi-Fi introdusă este corectă.
Asigurați-vă că robotul este aproape de router pentru a obține un semnal mai bun.
Încercați să resetați robotul din nou și să-l reconectați pas cu pas conform instrucțiunilor din manual.
Dacă problema persistă, vă recomandăm să contactați magazinul de la care ați achiziționat robotul.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Bună ziua,
Ne pare rău să auzim despre problema întâmpinată cu robotul Xiaomi S20 Plus. Vă recomandăm să verificați următoarele:
Asigurați-vă că rețeaua Wi-Fi este activă și că semnalul este puternic.
Verificați dacă parola Wi-Fi introdusă este corectă.
Asigurați-vă că robotul este aproape de router pentru a obține un semnal mai bun.
Încercați să resetați robotul din nou și să-l reconectați pas cu pas conform instrucțiunilor din manual.
Dacă problema persistă, vă recomandăm să contactați magazinul de la care ați achiziționat robotul.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
afișează toate întrebările 60