Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Xiaomi Robot Vacuum X20+

Întrebări pentru Aspirator robot cu mop Xiaomi Robot Vacuum X20+

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Lazar Lucian 26. 11. 2025

    Buna ziua!Am achiziționat Xiaomi x20+ și aș dori va rog să-mi sugerați care este cea mai eficienta aspirare și mop?prima data doar aspirare sau este ok aspirare și mop împreună?

    • Francisc Specialist 27. 11. 2025

      Bună ziua,

      Robotul este conceput să aspire și să șteargă în același timp, deci este perfect în regulă să îl folosiți în modul combinat aspirare + mop.

      Totuși, pentru o curățenie mai eficientă, puteți opta ca prima dată să efectuați doar aspirarea, iar apoi să activați modul aspirare + mop – astfel, în etapa a doua va rămâne mai puțină murdărie și praf pe suprafețe.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Claudiu 29. 10. 2025

    xiomi X20+ Max

    Avem un Xiomi X 20+Max de cateva luni si acum de-o data nu mai reuseste sa faca marginea,sectot izbeste , inaintea un pic si tot spre dreapta se duce, pare dezorientat, desi cand ajunge la linie dreapta merge normal.
    L-am sters, l-am resetat, repornit si tot, tot la fel
    O fi senzorul laser cu probleme?

    • Francisc Specialist 30. 10. 2025

      Bună ziua,

      Comportamentul descris poate indica o problemă cu senzorul sau cu sistemul de navigație. Vă recomandăm să contactați service-ul autorizat pentru o verificare tehnică amănunțită.

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Daniel Gabriel 3. 10. 2025

    Xiomi x20+

    Buna ziua
    Dețin un robot Xiomi x20+ care nu poate să treacă peste covoare mai înalte de 1 cm
    E o problema cu el sau așa sunt ele setate?
    Ideee e că robotul chiar e ok, aspira cum trebuie, se mișcă repede dar faptul că trebuie să strâng toate covoarele că să poată să treacă nu prea mă încântă
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 3. 10. 2025

      Bună ziua,

      Robotul Xiaomi X20+ are o limită constructivă de aproximativ 1 cm pentru a trece peste obstacole sau covoare, aceasta fiind o caracteristică tehnică a modelului. Din acest motiv, nu va putea urca pe covoare mai înalte de atât, iar funcționarea de aspirare este normală.

      De asemenea, nu este recomandată utilizarea robotului cu mopul montat peste covoare, pentru a evita udarea sau deteriorarea acestora.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Alex 1. 10. 2025

    Xiaomi

    La cat timp trebuie schimbat sacul la x 20 ? Sau doar curățat?

    • Francisc Specialist 1. 10. 2025

      Bună ziua,

      Sacii de praf ai stației de colectare trebuie înlocuiți, în medie, o dată la 1–2 luni, în funcție de frecvența utilizării și de cantitatea de praf și murdărie adunată. În general, sacul nu se curăță și refolosește, ci se schimbă cu unul nou pentru a asigura igiena și funcționarea optimă a aspiratorului.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Malanca 24. 9. 2025

    Unde este filtrul de praf la Xiaomi x 20 ? Am inteles ca trebuie curatat ,dar nu stiu unde e !

    • Francisc Specialist 24. 9. 2025

      Bună ziua,

      Filtrul de praf la Xiaomi X20 se află în recipientul de praf al robotului, sub capacul superior. Trebuie să ridicați capacul de sus al robotului, să scoateți recipientul de praf, iar în interior veți găsi filtrul.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Iulia 6. 9. 2025

    Robot Xiaomi X20 Pro nu aspira toata casa

    Tocmai am cumparat un robot Xiaomi X20 Pro si nu functioneaza in toata casa. Si-a facut harta completa dar atunci cand il pornesc functioneaza putin (1mp) in camera unde este statia si apoi se intoarce si isi spala lavetele apoi nu mai face nimic. Am facut si update la firmware insa fara nici un rezultat. Aveti idee ce fac gresit sau cum sa rezolv problema? Multumesc anticipat.

    • Francisc Specialist 8. 9. 2025

      Bună ziua,

      Vă recomandăm să verificați în aplicație dacă este selectat modul corect de curățare pentru întreaga casă și nu doar pentru o cameră. Dacă problema persistă, resetați robotul la setările din fabrică și reconfigurați harta. În cazul în care situația nu se rezolvă, vă rugăm să contactați vânzătorul de la care ați cumpărat robotul, acolo unde beneficiați de garanție.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Liliana T 1. 9. 2025

    Buna ziua.
    Am un x20+ care a scanat intregul apartament si functioneaza ok. As vrea sa curat doar una sau anumite zone din harta scanata de el. Cum procedez? Multumesc

    • Francisc Specialist 1. 9. 2025

      Bună ziua,

       

      Pentru a curăța doar anumite zone din apartament, vă rugăm să utilizați aplicația mobilă: după ce robotul a scanat harta, puteți selecta din aplicație zonele dorite pentru curățare individuală (curățare zonală sau pe cameră).

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Oprea 15. 7. 2025

    Robot Xiaomi

    I am dat drumul sa si faca harta , a scanat peste tot mai putin in bucatarie ! Ce se intampla oare ?

    • Francisc Specialist 15. 7. 2025

      Bună ziua,
       este posibil ca accesul în bucătărie să fi fost blocat sau senzorii să nu fi detectat corect zona. Vă recomandăm să reporniți cartografierea, asigurând acces complet în toate camerele.

      Dacă problema persistă, vă recomandăm să vă adresați comerciantului de la care ați achiziționat produsul, pentru asistență în baza garanției.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Oana 14. 6. 2025

    Xiaomi x20 plus

    Bună, xiaomi x20 plus, apa murdară nu este eliminata în recipientul de apă murdara, ci în exterior pe lângă aparat. Ce este de făcut?

    • Francisc Specialist 18. 6. 2025

      Bună ziua,

      Vă rugăm să verificați dacă rezervorul de apă murdară este corect montat și dacă garniturile de etanșare sunt curate și bine fixate. Dacă problema persistă, vă recomandăm să vă adresați magazinului de unde ați achiziționat produsul, pentru suport sau eventuală verificare în garanție.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Monica 9. 6. 2025

    Bună ziua, nu reușesc să conectez Xiaomi robot vacuum la rețea, nu pot să-l folosesc din aplicație, îmi apare mesajul ca dispozitivul nu a fost inițializat ( -1003) ‍️ am dat restart și la robot și la router, am oprit și pornit, am șters și reinstalat aplicația….mi/am pierdut răbdarea … il pot folos doar apăsând manual pe buton. Funcționează perfect! Nu înțeleg de ce nu merge cu wifi- este același wifi cu care a mers până acum o săptămână și acum deodată l-a apucat nebunia. Mă poate ajuta cineva?

    • Francisc Specialist 10. 6. 2025

      Bună ziua!

      Vă recomandăm să verificați dacă rețeaua Wi-Fi este de 2.4GHz, să activați Bluetooth-ul și toate permisiunile aplicației Mi Home. Resetați conexiunea robotului apăsând „Home” + „Power”. Dacă problema persistă, vă rugăm să contactați un service autorizat sau comerciantul de la care ați achiziționat produsul – beneficiați de garanție.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

      • Berza Lucian 3. 7. 2025

        După ultimul update de firmware robotul Xiaomi s20 plus nu se mai poate conecta la rețea deși am resetat conexiunea de pe robot și am încercat în tot felul .
        Ce e de făcut ?

        • Francisc Specialist 4. 7. 2025

          Bună ziua,



          Ne pare rău să auzim despre problema întâmpinată cu robotul Xiaomi S20 Plus. Vă recomandăm să verificați următoarele:





          1. Asigurați-vă că rețeaua Wi-Fi este activă și că semnalul este puternic.




          2. Verificați dacă parola Wi-Fi introdusă este corectă.




          3. Asigurați-vă că robotul este aproape de router pentru a obține un semnal mai bun.




          4. Încercați să resetați robotul din nou și să-l reconectați pas cu pas conform instrucțiunilor din manual.





          Dacă problema persistă, vă recomandăm să contactați magazinul de la care ați achiziționat robotul.



           



          Cu stimă,



          robotworld.ro


        • Francisc Specialist 4. 7. 2025

          Bună ziua,



          Ne pare rău să auzim despre problema întâmpinată cu robotul Xiaomi S20 Plus. Vă recomandăm să verificați următoarele:





          1. Asigurați-vă că rețeaua Wi-Fi este activă și că semnalul este puternic.




          2. Verificați dacă parola Wi-Fi introdusă este corectă.




          3. Asigurați-vă că robotul este aproape de router pentru a obține un semnal mai bun.




          4. Încercați să resetați robotul din nou și să-l reconectați pas cu pas conform instrucțiunilor din manual.





          Dacă problema persistă, vă recomandăm să contactați magazinul de la care ați achiziționat robotul.



           



          Cu stimă,



          robotworld.ro


  • Claudiu 22. 4. 2025

    Xiaomi X20+

    Buna ziua!
    Voiam sa stiu daca se poate pune solutie de spalat in recipientul cu apa curata aflat in baza.
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 23. 4. 2025

      Bună ziua,

      Pentru modelul Xiaomi Robot Vacuum X20+, nu este recomandat să adăugați soluții de curățare în recipientul cu apă curată din bază. Dispozitivul este conceput să funcționeze doar cu apă simplă, pentru a evita eventuale deteriorări ale pompei, conductelor sau a sistemului de distribuție a apei.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Elena 5. 4. 2025

    Xiaomi vacuum x20+

    Robotul nu mai aspiră! Ce s-a stricat la el?

    • Francisc Specialist 7. 4. 2025

      Bună ziua,

      Este posibil să existe o defecțiune a unei componente. Vă sfătuim să contactați un service autorizat în vederea verificării situației robotului. Noi nu dispunem de un service post-garanție pentru marca Xiaomi.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Diana 5. 4. 2025

    Xiaomi vacuum x20+

    Aspiratorul nu mai învârte peria centrala!
    Ce problemă poate avea?

  • Andreea 27. 3. 2025

    Robot vacuum x20

    Bună ziua, am încercat sa ii fac robotului harta bucătăriei, însă s-a învârtit în încăpere 3 ore pana a rămas fără baterie și harta tot nu a fost finalizata. Cat timp durează crearea hartii? Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 28. 3. 2025

      Bună ziua,

      Dacă robotul s-a învârtit până a rămas fără baterie, este posibil să prezinte un defect. În mod normal, acesta ar trebui să se întoarcă singur la stația de încărcare pentru a se reîncărca.

      Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul pentru a solicita informații despre diagnosticare și repararea în garanție.

      Cu stimă,

      robotworld.ro

       

  • Marius 10. 3. 2025

    Pricincipiu funcționare mop

    Bună seara,
    Care este principiul de funcționare a mopurilor x20+?
    Are cumva un picurator de apa pe mopuri atunci când spala sau apa rezulta din îmbibarea mopurilor atunci cand se întoarce în stație pt a spala mopurile? Are cumva un rezervor al lui în interior care prin picurare umezește modurile?
    Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 11. 3. 2025

      Bună ziua,

      Robotul este echipat cu un singur recipient de apă, aflat în stație. În timpul curățării, acesta se deplasează pe suprafața dorită și revine la stație pentru a spăla și umezi lavetele.

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Kinga 14. 2. 2025

    Bună ziua! Am achiziționat un Xiaomi x20+ azi l-am pus la treaba dar nu aspira peste tot, doar pe o doar la margine. Cum rezolv situatia?

    • Francisc Specialist 14. 2. 2025

      Bună ziua,

      Este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul și să solicitați informații despre diagnosticarea și repararea în garanție.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Cristina 24. 12. 2024

    Xiaomi X20+

    Buna ziua!Achizitionat de o zi,ieri a functionat impecabil,astazi nu mai recunoaste recipientul de apa murdara.Da eroare zicand ca,ori este plin sa-l golesc(desi e golit,spalat,uscat),ori nu este instalat.Exista rezolvare sau doar in service?Multumesc!

    • Francisc Specialist 30. 12. 2024

      Bună ziua,

      Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul și să solicitați informații despre diagnosticarea și repararea în garanție.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Cristescu 14. 12. 2024

    Cum adaug altă cameră după ce am făcut harta la prima cameră?Este pe același -doar deschid ușa.

  • Julia 6. 12. 2024

    Aspirator robot

    Bună ziua! Am şi eu un aspirator Xiaomi x20+. Uneori nu colectă praful automat şi funcția "collect dust" nu funcționează. De ce? Care este problema? Vă mulțumesc

    • Francisc Specialist 6. 12. 2024

      Bună ziua,

      Este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul și să solicitați informații despre diagnosticarea și repararea în garanție.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

       

  • Bogdan 27. 10. 2024

    A

    Buna ziua ! Am achizitionat un aspirator 20+ dar nu porneste robotelul , ma puteti ajuta va rog cu un sfat . Va multumesc

    • Francisc Specialist 28. 10. 2024

      Bună ziua,

      Vă sfătuim să vă asigurați că procedați conform instrucțiunilor din manualul de utilizare pentru a pune în funcțiune produsul. În caz contrar, contactați vânzătorul de la care ați achiziționat produsul și solicitați informații despre diagnosticarea și repararea în garanție.

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Andreea 29. 9. 2024

    Garantie

    Buna ziua,
    cum se procedează cu acest robot daca se defectează in perioada garanției? aveți service dedicat, sau se trimite către altă companie?
    Dar dacă se strica după expirarea garanției?

    • Francisc Specialist 30. 9. 2024

      Bună ziua,

      Pe următorul link puteți citi despre procedura de reclamație în garanție:https://www.robotworld.ro/reclamatii

      Pentru reparații în afara garanției, contra cost, nu oferim service pentru marca Xiaomi.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Broasca Gabriel 25. 9. 2024

    Saci de praf compatibili

    Sacul de praf de la Xiaomi S20+ e compatibil cu sacul de la Xiaomi S 10+?

    • Francisc Specialist 25. 9. 2024

      Bună ziua,

      Probabil ați vrut să întrebați dacă de la X20+ sunt compatibile cu X10+. În această situație, da, sacii sunt compatibili.

       

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Alex 8. 7. 2024

    Acest model usuca mopurile cu aer rece? Sau doar le spala și rămân umede și se usucă singure? Am văzut ca doar x10+ are uscare cu aer cald

    • George 25. 7. 2024

      Uscarea se face cu aer rece, se poate seta din aplicatie un timp de uscare intre 2-12 ore.

    • Francisc Specialist 9. 7. 2024

      Bună ziua,

      Din păcate, specificațiile oferite de producător nu indică detalii precise despre mecanismul de uscare al mopului, menționând doar că dispozitivul dispune de un sistem automat de uscare.


      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • narcisa 3. 7. 2024

    golire rezervor

    Buna ! cum se goleste rezervorul pentru a schimba apa si a arunca gunoiul aspirat?

    • Francisc Specialist 4. 7. 2024

      Bună ziua,

       vă rugăm să consultați manualul de utilizare primit pentru această operațiune.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Bianca 17. 6. 2024

    Bună! Cum pot pune robotul să își ridice molurile atunci când este pe covor! Am observat ca acesta spală și pe covor nu se opresc mopurile

    • Francisc Specialist 20. 6. 2024

      Bună ziua,

      Xiaomi Robot Vacuum X20+ nu are capacitatea de a ridica mopul la urcarea pe covor.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

      • George 25. 7. 2024

        Nu are capacitatea de a detecta automat un covor, DAR poate ridica mopul daca se mentioneaza in aplicatie, pe harta, zona in care se afla covorul.

        • Madalina 17. 9. 2025

          Buna,
          Oare cum se poate face aceasta mentiune din aplicatie?
          Multumesc.

          • Francisc Specialist 18. 9. 2025

            Bună ziua,



            vă mulțumim pentru mesaj. Din păcate, nu înțelegem foarte bine întrebarea dumneavoastră. Ne puteți oferi, vă rugăm, mai multe detalii sau un exemplu concret, pentru a vă putea ajuta cât mai bine?



             


        • Gabriel 6. 10. 2024

          Buna ziua,
          Am văzut pe alte site uri și filmulețe pe YouTube că zic că are senzor pentru covoare.
          Ziceau că atunci când da de o suprafață moale ridica mopurile și măreste puterea de aspirare

  • Bianca kalo 6. 6. 2024

    Cum pot pune aspiratorul să aspire și camerele de la etaj fără să mut stația de golire.

    • Francisc Specialist 6. 6. 2024

      Bună ziua,
      este necesar să duceți și stația la etajul unde lucrează robotul. Nu poate fi pus în funcțiune fără stația sa.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

      • Ramona 23. 2. 2025

        Se poate achiziționa o a doua stație pt etaj?

        • Francisc Specialist 24. 2. 2025

          Bună ziua,

          Nu vindem stația separat pentru acest model.

          Cu stimă,

          robotworld.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul